WN: HARDENBERG

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
laukjefreak

Berichten: 1456
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 20:32

met een fjord he sonja!!
super!
nu weet ik waar ik voor moet gaan trainen:P
(ben ik nog wle een paar jaar bezig)

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 21:08

Ik ben ook terug. Supertrots op Jip. Die reed een heel goed eerste deel. En dat het dan even misgaat (Seven viel uit de galop en galoppeerde niet meer aan, daarna in de verkeerde galop), dat maakt niet uit. Ze reed gewoon netjes Lachen Petje af hoor meid!

Sonja: mooie prijzen, maar zij en Mileen heb ik wel beter (mooier) zien presteren. Claudia is ook weer terug (op een rare actie in de Horsemanship na. Constans is in de open reining eerste geworden met Zip. En dat voor de eerste wedstrijd: ging ook heel lollig dus. Marja heeft een paar mooie dingen laten zien en ...naam kwijt..op wit ook Lachen

De rest ben ik even kwijt, lange dag geweest Lachen
Ik heb heel veel foto's, maar zal wel morgen worden voor ik ze plaats Lachen

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 21:32

Dank je allemaal. Ben ook erg tevreden over vandaag. Op de laatste paar minuten na. Pech. Volgende keer beter en die gaat er beslist komen.

Iedereen gefeliciteerd met de resultaten.

missgoldy

Berichten: 648
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: Den Ham

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 21:51

Hoi allemaal,

Ik ben vanmorgen bij de beginners wezen kijken.
Twee leden van onze club deden mee.
Rene werd 5e in de horsemanship en 1e in de pleasure OK dan! !!!
Een geweldige prestatie vond ik.
Alice mocht met haar paard in het midden gaan staan tijdens de pleasure.
Het ging niet helemaal naar wens zal ik maar zegge Bloos .
Jammer, maar gelukkig staat de volgende poging alweer gepland.
Dan hopelijk meer succes.

Ik heb veel mensen gezien waarvan ik dacht, volgens mij is dat............?
Volgende keer ga ik het gewoon vragen.

Groetjes Marjan

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 21:52

Anya schreef:
...naam kwijt..op wit ook Lachen


Brigitte Knipoog

MHSolo

Berichten: 65
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Tatooïne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 22:27

Hee XoNo! Bedankt voor het feliciteren! Ik ben zeer tevreden over vanmorgen (de uitslagen zijn inmiddels hier bekend met behulp van Jeddah OK dan! )

Ik vond het zo leuk dat ik misschiiiieeeeeeeen ook nog naar zuidwolde en/of oosterwolde ga!

Oh ja, voor ik het vergeet! Snoepie, je hebt het klasse gedaan EN je hebt vandaag je 4e berichtje geplaatst! Ik ben trots op je!

Op de site van US staan foto's. Kijk maar onder 'showresultaten' of 'fotogalerij'.

Ik heb wel één vraag over gehouden aan mijn deelname van vandaag. Maar daarvoor heb ik een nieuwe topic geopend! Teugels aan één kant... of toch niet

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 22:36

Wij zijn er ook al een poosje weer. Lekker naar de wedstrijd gereden (en weer terug natuurlijk).

De trail ging niet lekker, ze was aardig rustig (ik ook trouwens), maar bij iedere hindernis had ze zoiets van:"ik weet wel hoe dat moet..." Dus madam deed maar zoals zij dacht hoe het moest wou niet op mij wachten Schijnheilig . Met het hek was het zo erg dat ze zoiets had van:"Mens schiet eens op, ik doe hem wel voor je open..." Cool , waardoor het hek heel snel open ging, maar net zo hard weer dicht en dan moet je natuurlijk heel hard voor achteruit lopen. Van mijn vriend hoorde ik dat de jury hier wel smakelijk om kon lachen (ik ook wel achteraf).

De horsemanship ging wel aardig en zelfs de pleasure was ik erg tevreden over. Ze was nog niet echt nageeflijk, maar ik kon haar goed bij me houden zonder dat ze op exploderen stond. Ondanks alles ben ik eigenlijk wel tevreden.

@ Sonja: Gefeliciteerd OK dan! !

snoepie
Berichten: 20
Geregistreerd: 26-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 22:44

MH Solo, ik heb net m'n 5 e berichtje geplaatst (yeah) op je topic over teugelvoering en dan is dit m'n 6 e, krijg de smaak nu te pakken. Jij ook nog van harte gefeliciteerd he, ging echt super! En tof dat je misschien ook meegaat naar Zuidwolde en /of Oosterwolde (gezellig!). Ik heb net even de foto's bekenen, zijn errug leuk!

laukjefreak

Berichten: 1456
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 22:45

@MHSolo!
nu weet ik welke mensen er bij mij hebben ingereden maar nu zie ik op mijn lijst die ik heb gekregen een of andere saskia eijenkamp staan en bij jullie site staat het volgende: WRAN C Show Hardenberg 27-11-2004


Mijme met Cactus
- Beginners Trail 2e plaats
- Beginners Horsemanship 2e plaats

nu vraag ik me af wie dit dna is?
want wij waren met 5 deelnemers en al die andere 4 kende ik wel.!
nu ben ik heel nieuwschirieg wie de mijnme dan wel niet is

MHSolo

Berichten: 65
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Tatooïne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 23:11

laukjefreak schreef:
@MHSolo!
nu weet ik welke mensen er bij mij hebben ingereden maar nu zie ik op mijn lijst die ik heb gekregen een of andere saskia eijenkamp staan en bij jullie site staat het volgende: WRAN C Show Hardenberg 27-11-2004


Mijme met Cactus
- Beginners Trail 2e plaats
- Beginners Horsemanship 2e plaats

nu vraag ik me af wie dit dna is?
want wij waren met 5 deelnemers en al die andere 4 kende ik wel.!
nu ben ik heel nieuwschirieg wie de mijnme dan wel niet is


Tja! Wie is nu Mijme!!!!
Laat ik maar een tipje van de sluier lichten! We stonden met auto en trailer geparkeerd naast jullie!

oh ja... Zo zie ik eruit!
Afbeelding
Herken je me nu???

PS-je voor Snoepie: Keep up the good work! Op naar de 100!!!

laukjefreak

Berichten: 1456
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 23:18

hehe als je naast mij hebt gestaan he?
dan heb je wel een heel ander gezicht als dat je toen had!
maar goed even serieus ik weet het nog steeds niet!
en even als excuus ik ben behoorlijk blond zal je dan wel gezien hebben? Tong uitsteken

MHSolo

Berichten: 65
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Tatooïne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 23:25

En je had al op de site van United Stables gekeken. Want daar word ik toch echt met naam en foto voorgesteld! En je kunt me herkennen met behulp van de foto's van vandaag!

laukjefreak

Berichten: 1456
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 23:27

ik zal eens kijken!

laukjefreak

Berichten: 1456
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 23:31

nu kom ik aan het kijken bij wie zijn wij druk ik op jou naam!
(jaja zo ver ben ik al) zie ik geen foto hoor!

MHSolo

Berichten: 65
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Tatooïne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 23:42

Nou okee! Nog een keertje of topic dan! Knipoog

Je hoeft niet te klikken op de naam. Simpelweg het pijltje met je muis over de naam heen bewegen is voldoende! Maar ik was diegene met een donkerblauwe overhemd aan met op de borstzak het US logo! Ik had een witte hoed op! Cactus is chestnut van kleur en haar manen zij lichter dan de kleur van haar vacht! Tja, beter kan ik het ook niet uitleggen en ik weet ook niet welke aanwijzingen ik nog meer geven kan!

laukjefreak

Berichten: 1456
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 23:51

je paard weet ik in ieder geval wel
hihi. en die site werkt bij mij nie goed!
en je kan volgens mij helemala niet naast ons hebben gestaan want aan de eene kant stond een vrouw helemaal in het wit en de andere kant was een vrouw met een trailer waar pandora of zow iets op geschreven stond.

laukjefreak

Berichten: 1456
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 09:38

hoe oud ben je dan?
heb wle een foto gezien op de site van iemand van mischien achterin de 20 of zo begin 30?
jij mischien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 11:39

Ik was gisteravond te brak om uberhaupt nog 1 letter te typen, dus nu maar even een nieuwe ronde en nieuwe kans Knipoog

Allereerst complimenten aan Jip met Seven; jongens wat zijn jullie lekker vooruit gegaan! En wat ging het goed tot het moment dat ze uit galop viel! Wij stonden langs de kant al de lintjes te voorspellen, en er was er zeker 1 voor jullie geweest..... Maar helaas, domme pech met daarna nog net niet genoeg routine om het te fixen. Maar hartstikke goed gereden! Daar mag je gerust trots op wezen Jip!

Tja en dan hadden we Laukje Lovers en Laukjefreak, wat een lekker stel he! Maar ehhhh..... lachen mag hoor Knipoog 't heet niet voor niets pleasure! Clown Volgens mij zijn jullie ook heel tevreden naar huis gegaan 's middags, en terecht!

Verder nog een hoop Bokkers gezien, maar ook een hoop gemist. Jammer, zowel de deelname als het publiek had van mij gerust groter gemogen.

Milena en ik waren goed aan het klooien geweest, en de eerste 2 lintjes die we kregen (3e in de trail en 3e in de horsemanship) had ik het liefst terug willen geven, want we hadden ze stomweg niet verdiend. 't Rijden ging vreselijk slecht. Zo beroerd zelfs dat ik haar om terug te nemen uit galop zelfs echt een paar keer vreselijk in de bek heb moeten hangen, omdat ze me verder gewoon vergeten was. Was een beschamend staaltje klunzigheid wat we daar hebben laten zien.
De pleasure ging al wat beter, daar was ik best tevreden over. Ik heb haar een groot deel van de tijd echt los kunnen laten terwijl de rust, het takt en ritme mooi bewaard bleven. Daar was ik dan wel weer erg tevreden over. Het resultaat was een zesde plaats en daar was ik heel blij mee.
Tja, en toen de reining he..... Haha!
Laten we het er maar op houden dat die grote circels inderdaad in een snelle galop waren Haha! De tweede rundown ontspoorde richting hoek, maar ik was wel heel tevreden over de opbouw ervan. Ze spoot niet als een dwaas de rechte lijn op, dus ik had er voor mijn gevoel wel een goede opbouw in tempo in zitten. Ze was minder onbestuurbaar als de vorige keer Tong uitsteken en dat resulteerde in een tweede plaats!


Afijn, ik had niemand bij me (bleek toch niet helemaal handig), dus na prijsuitreiking (was reserve champion achter een heel bijzondere arabier met schitterende ogen die ook echt vreselijk mooi gelopen had Vingers aflikken ) Milena terug in de wagen gezet, de laatste worteltjes gevoerd, en dan nog een uurtje tuffen terug naar huis.
Toen ik 's avonds voor de laatste klep (en inmiddels met veel moeite) de laadklep dichtduwde, had ik het echt helemaal gehad.

Thuis nog even Johanna gebeld die er helaas niet bij kon zijn gisteren, en ondertussen in een lekker heet bad gaan liggen. (Indirect heb je dus met me in bad gelegen Johanna Bloos! ) Toen kwam Dick thuis (die was naar een longeerclinic van Lammert Haanstra geweest) en na een half uurtje bijbeppen ging bij mij letterlijk het lichtje uit. Ik weet nog dat ik naar boven ben gelopen en m'n tanden heb gepoetst, maar daarna was er niets meer.....


Afijn, weer voldoende leer getrokken uit gisteren, dus lekker weer wat om aan te werken. Over twee weken Zuidwolde; dan zal ik m'n stinkende best doen om wat mooiers te laten zien Anya Knipoog
Nu ga ik lekker naar stal en m'n meissie halen voor een lange (en natte) bosrit. De dag na een wedstrijd mag ze altijd doen wat ze het lekkerst vindt: het bos in en gewoon als een debiel over de zandpaden rennen, dan kleddernat thuiskomen en rollen in de binnenbak, dan lekker warm afdouchen en 'n lekkere halsdeken op en dan lekker naar stal om warme slobber te lebberen Vingers aflikken

Allemaal een fijne zondag gewenst!

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 12:02

Dank je Sonja. Ben ook trost op Seven en mezelf. We hebben hard gewerkt de laatste weken en dat was dus te zien.

Azhari
Berichten: 899
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: in de buurt van Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 13:12

Ook ik was gister behoorlijk moe en had even geen zin meer om achter de computer te kruipen. Ik zal beginnen bij de pleasure amateur. Mijn zusje reed die samen met haar merrie, alleen reed gister de merrie alleen. Ze was zo dwars als een aap en keek elke keer uit haar ooghoeken waar azhari was gebleven. Echt lekker rijden kon ze dit niet noemen en dat resulteerde ook in geen plaatsing (en terecht.) Tijdens de open pleasure (deze deed ze gelukkig niet mee) ontspoorde ze lichtelijk en begon ze te stijgeren en te springen. Wel moest ze nog de jackpot pleasure starten dus er moest wat gebeuren om daar normaal doorheen te komen. Gelukkig heeft ze haar behoorlijk kunnen herstellen, voor even en konden ze de proef netjes rijden. Over deze proef waren wij dan ook heel erg tevreden. Hier werd ze 3de.
Toen waren we op het punt dat de reining begon. Azhari voelde lekker rustig aan, mocht ook wel naar het aantal uren wat ik hem onder het zadel had, maar dat is lang niet altijd zo. De basis van de proef daar ben ik tevreden over, maar oh wat maakte ik veel slordigheidsfoutjes. Bloos En x is er toch om te wisselen baas, nee dan kun je niet nog een cirkel maken. Voor het eerst tijdens een proef richtte hij zich zo ontzettend op x, maar eens kijken hoe hij dit in de training doet, aangezien ik vrijwel nooit wissel op x om dit te voorkomen moet ik nu iets anders verzinnen. Toch was ik in de amateurs 1ste. In de open ging hij zelfs bij de laatste stop eindelijk weer eens een beetje zitten, dus mijn dag kon niet meer stuk, rustig en zitten. En nu nog de puntjes op de i. Het niveau daar was, met mijn slordigheid en een wisseltje extra maar niet dq, iets te hoog en werd ik 3de van de 4.

Ohja en sonja leuk je ontmoet te hebben.

hanita

Berichten: 388
Geregistreerd: 01-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 13:15

dan ook maar even een berichtje van mij. Ik heb alleen mee gedaan met showmanship at halter.
Ik kan even de rijonderdelen niet mee doen. Ik lig er dus even uit Huilen .

We waren helaas maar met z'n 2tjes. Jammer is dat hoor. Kom op mensen mee doen met showmanship Haha! .
Ik ben bijde keren 1ste geworden. Ze was ook supper braaf.
Voor het eerst kon ik haar alleen laden *LOL* stond er van te kijken.
Maar ze vond het zo gezellig dat ze wilde blijven. Naar huis hadden we wel even een helpende hand nodig. Bloos!

laukjefreak

Berichten: 1456
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 14:17

Sonja schreef:
Ik was gisteravond te brak om uberhaupt nog 1 letter te typen, dus nu maar even een nieuwe ronde en nieuwe kans Knipoog

Allereerst complimenten aan Jip met Seven; jongens wat zijn jullie lekker vooruit gegaan! En wat ging het goed tot het moment dat ze uit galop viel! Wij stonden langs de kant al de lintjes te voorspellen, en er was er zeker 1 voor jullie geweest..... Maar helaas, domme pech met daarna nog net niet genoeg routine om het te fixen. Maar hartstikke goed gereden! Daar mag je gerust trots op wezen Jip!

Tja en dan hadden we Laukje Lovers en Laukjefreak, wat een lekker stel he! Maar ehhhh..... lachen mag hoor Knipoog 't heet niet voor niets pleasure! Clown Volgens mij zijn jullie ook heel tevreden naar huis gegaan 's middags, en terecht!

Verder nog een hoop Bokkers gezien, maar ook een hoop gemist. Jammer, zowel de deelname als het publiek had van mij gerust groter gemogen.

Milena en ik waren goed aan het klooien geweest, en de eerste 2 lintjes die we kregen (3e in de trail en 3e in de horsemanship) had ik het liefst terug willen geven, want we hadden ze stomweg niet verdiend. 't Rijden ging vreselijk slecht. Zo beroerd zelfs dat ik haar om terug te nemen uit galop zelfs echt een paar keer vreselijk in de bek heb moeten hangen, omdat ze me verder gewoon vergeten was. Was een beschamend staaltje klunzigheid wat we daar hebben laten zien.
De pleasure ging al wat beter, daar was ik best tevreden over. Ik heb haar een groot deel van de tijd echt los kunnen laten terwijl de rust, het takt en ritme mooi bewaard bleven. Daar was ik dan wel weer erg tevreden over. Het resultaat was een zesde plaats en daar was ik heel blij mee.
Tja, en toen de reining he..... Haha!
Laten we het er maar op houden dat die grote circels inderdaad in een snelle galop waren Haha! De tweede rundown ontspoorde richting hoek, maar ik was wel heel tevreden over de opbouw ervan. Ze spoot niet als een dwaas de rechte lijn op, dus ik had er voor mijn gevoel wel een goede opbouw in tempo in zitten. Ze was minder onbestuurbaar als de vorige keer Tong uitsteken en dat resulteerde in een tweede plaats!


Afijn, ik had niemand bij me (bleek toch niet helemaal handig), dus na prijsuitreiking (was reserve champion achter een heel bijzondere arabier met schitterende ogen die ook echt vreselijk mooi gelopen had Vingers aflikken ) Milena terug in de wagen gezet, de laatste worteltjes gevoerd, en dan nog een uurtje tuffen terug naar huis.
Toen ik 's avonds voor de laatste klep (en inmiddels met veel moeite) de laadklep dichtduwde, had ik het echt helemaal gehad.

Thuis nog even Johanna gebeld die er helaas niet bij kon zijn gisteren, en ondertussen in een lekker heet bad gaan liggen. (Indirect heb je dus met me in bad gelegen Johanna Bloos! ) Toen kwam Dick thuis (die was naar een longeerclinic van Lammert Haanstra geweest) en na een half uurtje bijbeppen ging bij mij letterlijk het lichtje uit. Ik weet nog dat ik naar boven ben gelopen en m'n tanden heb gepoetst, maar daarna was er niets meer.....


Afijn, weer voldoende leer getrokken uit gisteren, dus lekker weer wat om aan te werken. Over twee weken Zuidwolde; dan zal ik m'n stinkende best doen om wat mooiers te laten zien Anya Knipoog
Nu ga ik lekker naar stal en m'n meissie halen voor een lange (en natte) bosrit. De dag na een wedstrijd mag ze altijd doen wat ze het lekkerst vindt: het bos in en gewoon als een debiel over de zandpaden rennen, dan kleddernat thuiskomen en rollen in de binnenbak, dan lekker warm afdouchen en 'n lekkere halsdeken op en dan lekker naar stal om warme slobber te lebberen Vingers aflikken

Allemaal een fijne zondag gewenst!


ik ben zeker heel tevreden naar huis gegaan!
en over dat lachen Lachen ik heb die ochtend bij de trail tijdens het hooinet helemaal dubbel gelegen maar ik zal er de volgende keer aan denken!

Quartertje
Berichten: 477
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 14:18

MHSolo schreef:
Nou okee! Nog een keertje of topic dan! Knipoog

Je hoeft niet te klikken op de naam. Simpelweg het pijltje met je muis over de naam heen bewegen is voldoende! Maar ik was diegene met een donkerblauwe overhemd aan met op de borstzak het US logo! Ik had een witte hoed op! Cactus is chestnut van kleur en haar manen zij lichter dan de kleur van haar vacht! Tja, beter kan ik het ook niet uitleggen en ik weet ook niet welke aanwijzingen ik nog meer geven kan!


MHSolo ik heb jou ook zien rijden, zag er goed uit Lachen
Is dat jou eigen paardje?
Mooie quarter hoor Tong uitsteken

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 16:49

Sonja: ik heb je al heel vaak wat mooiers zien doen hoor Lachen

Mijn PC doet het weer...@home lag er twee dagen uit. Maar ik hoop dat het nog lukt met de foto's vanavond Lachen

laukjefreak

Berichten: 1456
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 18:34

Anya schreef:
Sonja: ik heb je al heel vaak wat mooiers zien doen hoor Lachen

Mijn PC doet het weer...@home lag er twee dagen uit. Maar ik hoop dat het nog lukt met de foto's vanavond Lachen

anya je hebt zeker niet toevallig een foto van mij en laukje gemaakt?
(mijn moeder zou het toestel mee nemen maar was hem vergeeten :'( )
maar goed als je ze er op hebt staan geef je wel even een kik he?
want anders kunnen we ze niet bewonderen.