). In mei en juni kan ik beiden niet. In mei heb ik examens en in juni zit ik alweer in Friesland
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(en ik ben niet kinderachtig, doe ik er ook nog wat lekkers bij!
) 
Ik heb je ge-pb't ook trouwens... ik ga proberen om vanavond van iedere aangemelde deelnemer voor de Katje clinic een definitieve datum los te peuteren oke.
. Was juist net een lekker klein stukje voor mijn paardje om aan de trailer te wennen, enzo..... mijn wederhelft wilde mij hier wel naar toe brengen
en ophalen, maar moet weer terug naar huis om te werken , dus voor mij met paard haak ik af want dat red ik niet. jammer hoor... En ik weet ook niet zo snel wat bij ons nog in de buurt. Ik kan het wel aan Jos van Wennekers (pensionstal)vragen (twee grote binnenbakken en twee spuitplaatsen met warm water
, maar dan gaat het wel wat duurder worden omdat we dan de bak moeten huren, als jullie hier intresse in hebben dan hoor ik het wel,. Ik ga zo naar wennekers toe en dan kan ik het wel even vragen wat de kosten eventueel zijn.........
) hoeven we niet eens percé een wasplaats te hebben, alleen een plek met voldoende ruimte zodat er een paar man omheen kan staan + een stopcontact voor m'n tondeuse.