zaterdag 31 mei
zondag 1 juni
zaterdag 7 juni
zondag 8 juni
Vermeld ajb ook of je mee wil doen het dressuur gedeelte van de clinic of met het springen. Bedankt!
Reacties kunnen of in dit topic of per pb
(Mijn eigen voorkeur gaat stiekem uit naar 7 juni... dan moeten de paardjes toch zeker al de hele dag op het land staan... maar ¨Katja¨ en jullie krijgen ook inspraak natuurlijk...als het je niet uit maakt, dan graag je keuze ¨blanco¨ laten zodat zoveel mogelijk mensen -hopelijke alle- de kans hebben om ook werkelijk te komen).
Als ik nu een ruwe schatting moet maken dan denk ik misschien 2.50 euro voor kijkers, maar dat weet ik nog niet zeker. Daar kom zsm meer informatie over.
Onder voorbehoud, aangezien mei/juni voor mij een beetje vage maanden worden... Dus met paard. 
En als je komt kijken is natuurlijk ook leuk!!! Niveau maakt niet uit en soort paard ook niet hoor (er komen meer B ruiters met E ponies... sterker nog, er komt ook nog een D pony... als hij dat al haalt
Dus hopelijk tot ziens in mei! 
...
Nee, alle gekheid op een stokje, ik snap wel waarom iemand daar bang voor is, want helaas is het zo dat sommige mensen niet zo makkelijk leuke, positieve en opbouwende kritiek kunnen hebben... maar die zijn verreweg in de minderheid... maar ik neem mijn petje vast af voor een ieder die komt, ik vind het heel knap als je uberhaupt voor publiek durft te rijden en niveau maakt niets uit... we gaan er gewoon met zijn allen een gezellige dag van maken. En Katja heeft helemaal gelijk, iedereen komt om te leren.