[WN] naar aanleiding van Big NG Award!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 17:36

Auw Cool

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 17:36

Hoe weet je dat de mensen die stemmen niet zelf op wedstrijden rijden?
Ik zou wel blij zijn met zo'n prijs. Ook zijn er maar een paar die stemmen, het zijn wel mensen die vinden dat je het verdient.
En dat er ruiters missen komt omdat er niet op ze gestemd wordt Knipoog

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 17:38

Leuke binnenkomer Verward Scheve mond

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 17:38

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 17:46

als bertjeB eerst zichzelf bekend zou willen maken, en niet als een mystery gast hier op zou treden, dan wil ik het je nog wel uitleggen, mag je zelfs via pb doen!!

rinus

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 18:16

vera schreef:
Leuke binnenkomer Verward Scheve mond

op een interessant ip-adres Schijnheilig

Kornelius

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 18:25

En interessant onderschrift. heftig tuintje, zo zonder "d" Haha!

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 18:33

FF denken Tong uitsteken BertjeB hmm wie zal dat zijn Verward
Misschien een schaduw account (waarschijnlijk Multikabel als provider)
Ok waarom dan met een andere naam uitkomen voor je mening???
Hmmm normaal een meegaand type?? of wil vriendjes blijven met bepaalde mensen met een andere redenatie??
Of gewoon chicken Cool

Marieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 18:57

Anya schreef:
op een interessant ip-adres Schijnheilig

Vertel vertel!!!!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 20:00

Schaduwaccount Bloos!
Kom op; als je wat te zeggen heb, doe het dan onder je eigen naam.... Zij zijn groot en ik is klein!

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 20:01

BertjeB schreef:
Wat ik mezelf afvraag is: hoe blij moet je zijn met dat zadel als je het zou winnen.

Ik zou er zeker heel erg blij mee zijn
Citaat:
Als het nu een prijs was die door echt heel western rijden nederland werd toegekend ja dan heeft het zin.

Waarom heeft het nu geen zin?
Citaat:
Maar om nu een prijs toe te kennen via bokt.nl of dat weblog en daar dan trots op te moeten zijn nou nee dank u.

Bokt is een groot medium. Dus ik zou er zeker trots op zijn als ik door bokt verkozen zou zijn.
Citaat:
Kijk eens naar de gene die hier een stem uitbrengen weinige die zelf wedstrijd rijden en alleen lopen loeren of ze iets zien wat in hun ogen niet door de beugel kan.

Zelf rijd ik vrij veel wedstrijden, bijna elk weekend. Of 'telt' dat niet omdat het geen westernwedstrijden zijn Verward Het blijft per slot van rekening gewoon paardensport. En ik moet zeggen, nu ik vooral de hele dag toeschouwer ben bij een westernwedstrijd zie ik eindelijk eens wat, ipv alleen maar druk bezig zijn met je eigen wedstrijd.
Citaat:
Verder mis ik toch echt veel goede ruiters hoe komt dat dan?

Ligt er denk ik aan wat jouw definitie is van een goede ruiter Cool
Citaat:
Wie kan dat nu eens heel duidelijk uitleggen want zoals het er nu op lijkt kunnen er maar een paar ruiters hier netjes rijden en met paarden omgaan.

Misschien is dat inderdaad wel zo Bloos!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 20:20

vera schreef:
Schaduwaccount Bloos!
Kom op; als je wat te zeggen heb, doe het dan onder je eigen naam.... Zij zijn groot en ik is klein!

Vind ik ook! Laat Anya het maar bekend maken wie het is, dan denkt men volgende keer wel 2 keer na voor er weer een schaduwaccount gebruikt wordt.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 20:25

Nee, ik geef niet aan wie op deze schaduw zit. Ik heb er wel voor gekozen om aan te geven dat het een schaduw is. Dit lijkt me namelijk niet zo'n controversieel onderwerp dat je daar nu een schaduw voor nodig hebt. En dan een schaduw aanmaken, vind ik kinderachtig. Zeker als het een zo leuk onderwerp als deze Award betreft.

Dat je het er niet mee eens bent.. best. Dat je het onzin vindt... ook best. Maar de boel afdoen als prutsprijsje onder een schaduw. Dat vind ik kinderachtig.

Kornelius

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 20:27

JAAA pek en veren. op de schandpaal!! rotte eieren en tomaten!!

waar gáát dit over?

Alleen omdat iemand nog niet internet-handig genoeg is om (via speciaal daarvoor bestaande websites) een ander IP nummer te gebruiken?

Kornelius

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 20:28

oh, anya was me alweer voor.

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 20:28

Volgens mij worden er nu weer wat dingen verdraaid.........

Kornelius

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 20:29

.....nog aan toe

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 20:45

laten we even op topic blijven?
er is een mogelijkheid om hier een slot op te zetten en ik bedoel een slot en geen slotje.
voor die bert (m) is het niet zo dat de volgens jou de goede ruiters,lees bekende, toch genomineerd zal moeten worden door de toeschouwers en mederuiters, oplettende tribuneridders?
en dat ze niet genomineerd worden, is dat geen teken aan de wand?
heb begrepen dat heel western nederland op de hoogte is van deze contest? maar als zij het minderwaardig vinden om genomineerd te worden via bokt, laten zij dat dan via het web-log te even weten, ook jij weet van dat log af, dus waarom anderen niet?
heb ooit een idee geopperd, anderen doen het,en moet het dan in de grond geboord worden door simpel jalours te zijn? en een zadel van 2500 euro af te schilderen als een prutsprijs van bokt?
bokt is enkel het mediaformat waar het op bekend gemaakt is, en is zeker niet de sponsor, zou ik ook al nooit meer willen zijn, als ik dit soort beschuldegingen en opmerkingen naar mijn sponsorhoofd zou krijgen.
hoe haal ik een goed idee door het slijk, niet door bokkers , maar door onwetende jalourse buitenstaanders, die niet genomineerd worden.

rinus

stormpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 20:55

westernworld schreef:
laten we even op topic blijven?
er is een mogelijkheid om hier een slot op te zetten en ik bedoel een slot en geen slotje.
voor die bert (m) is het niet zo dat de volgens jou de goede ruiters,lees bekende, toch genomineerd zal moeten worden door de toeschouwers en mederuiters, oplettende tribuneridders?
en dat ze niet genomineerd worden, is dat geen teken aan de wand?
heb begrepen dat heel western nederland op de hoogte is van deze contest? maar als zij het minderwaardig vinden om genomineerd te worden via bokt, laten zij dat dan via het web-log te even weten, ook jij weet van dat log af, dus waarom anderen niet?
heb ooit een idee geopperd, anderen doen het,en moet het dan in de grond geboord worden door simpel jalours te zijn? en een zadel van 2500 euro af te schilderen als een prutsprijs van bokt?
bokt is enkel het mediaformat waar het op bekend gemaakt is, en is zeker niet de sponsor, zou ik ook al nooit meer willen zijn, als ik dit soort beschuldegingen en opmerkingen naar mijn sponsorhoofd zou krijgen.
hoe haal ik een goed idee door het slijk, niet door bokkers , maar door onwetende jalourse buitenstaanders, die niet genomineerd worden.

rinus

Daar heb je gelijk in hoor, maar toch mis ik ook echte grote namen zou dit komen omdat er via bokt op veel man/vrouwen gestemd wordt, omdat we die gewoon kennen hier van het forum ???
Een beetje ons kent ons Bloos
Misschien geeft de stemming op de web-log wel een heel ander beeld.

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 20:58

stormpje schreef:
Misschien geeft de stemming op de web-log wel een heel ander beeld.

jan pieter koopmans, stemt op jan pieter koopmans Clown

zal wel een foutje wezen. Haha!

stormpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 21:05

Het was niet persoonlijk hoor ,ik heb op Roel gestemd omdat ik hem echt een belofte voor de toekomst vind en niet omdat ik hem of jullie persoonlijk ken Knipoog

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 21:08

snap ik hoor Ach gut , ik kan niet uitstaan dat ik niet weet wie je bent Boos! Haha! Knipoog
ben echt niet nieuwsgierig

maar ik ging ff kijken op web log en toen zag ik dat staan
moest er wel om lachen Clown
Laatst bijgewerkt door Jos op 16-12-04 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 21:59

Er zijn een paar grotere namen waar ik bewust niet op heb gestemd omdat ik weet dat hun paarden erg jong ingereden worden. Dus die vallen voor mij al af. Ik heb ook bewust op een non-pro en zelfs en non-bokker gestemd. Gewoon omdat zij mij al veel eerder is opgevallen wegens haar rustige plezierige gedrag naar paard en mederuiter op wedstrijden.

En voor wat betreft de stemming: die duurt nog twee weken....

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 22:15

oftewel...als je je paard te vroeg inrijd heb je geen rustig plezierig gedrag? Verward

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 22:21

Even nog een keer lezen en je begrijp dan vast wel wat anya bedoeld Lachen