Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
BertjeB schreef:Wat ik mezelf afvraag is: hoe blij moet je zijn met dat zadel als je het zou winnen.
Citaat:Als het nu een prijs was die door echt heel western rijden nederland werd toegekend ja dan heeft het zin.
Citaat:Maar om nu een prijs toe te kennen via bokt.nl of dat weblog en daar dan trots op te moeten zijn nou nee dank u.
Citaat:Kijk eens naar de gene die hier een stem uitbrengen weinige die zelf wedstrijd rijden en alleen lopen loeren of ze iets zien wat in hun ogen niet door de beugel kan.
Het blijft per slot van rekening gewoon paardensport. En ik moet zeggen, nu ik vooral de hele dag toeschouwer ben bij een westernwedstrijd zie ik eindelijk eens wat, ipv alleen maar druk bezig zijn met je eigen wedstrijd. Citaat:Verder mis ik toch echt veel goede ruiters hoe komt dat dan?
Citaat:Wie kan dat nu eens heel duidelijk uitleggen want zoals het er nu op lijkt kunnen er maar een paar ruiters hier netjes rijden en met paarden omgaan.
westernworld schreef:laten we even op topic blijven?
er is een mogelijkheid om hier een slot op te zetten en ik bedoel een slot en geen slotje.
voor die bert (m) is het niet zo dat de volgens jou de goede ruiters,lees bekende, toch genomineerd zal moeten worden door de toeschouwers en mederuiters, oplettende tribuneridders?
en dat ze niet genomineerd worden, is dat geen teken aan de wand?
heb begrepen dat heel western nederland op de hoogte is van deze contest? maar als zij het minderwaardig vinden om genomineerd te worden via bokt, laten zij dat dan via het web-log te even weten, ook jij weet van dat log af, dus waarom anderen niet?
heb ooit een idee geopperd, anderen doen het,en moet het dan in de grond geboord worden door simpel jalours te zijn? en een zadel van 2500 euro af te schilderen als een prutsprijs van bokt?
bokt is enkel het mediaformat waar het op bekend gemaakt is, en is zeker niet de sponsor, zou ik ook al nooit meer willen zijn, als ik dit soort beschuldegingen en opmerkingen naar mijn sponsorhoofd zou krijgen.
hoe haal ik een goed idee door het slijk, niet door bokkers , maar door onwetende jalourse buitenstaanders, die niet genomineerd worden.
rinus