Phylos schreef:Een topic vol vegetariers, dat heb ik nodig.
Over 2 weken ga ik koken voor mijn oude huisgenootjes, maar zij eten vegetarisch. Nou heb ik veel recepten, maar aangezien ik gewoon vlees eet vind ik die niet echt geschikt.
Hebben jullie misschien nog leuke gerechten voor mij? Het is voor 5 personen, liefst een beetje goedkoop (je bent student of niet) en liever niet al te veel werk. Ik heb een oven..
Oh ja en wraps wil ik niet maken want dat heb ik laatst bij hun gegeten
Wat vind je zelf lekker? Ik vind de recepten van de AH uit de allerhande erg lekker, vooral de Italiaanse: http://www.ah.nl/allerhande/#/recepten/ ... getarisch& Als je het makkelijk en goedkoop wilt doen, is lasagne altijd iets wat het goed doet! Ik maak hem dan met knoflook, spinazie, tomatensaus, kaas en kruiden (pizzakruiden of oregano). Erbij doe ik vaak een Italiaanse salade met tomaatjes en mozzarella.
Mirjamsel schreef:Ik las hier trouwens iets over vega spekkies voor voor de andijvie o.i.d. ? Ik heb bij de AH gezocht maar niks gevonden.. Weet iemand waar ik die kan kopen?
Spekkies door mijn stamppot is namelijk het enige wat ik aan vlees mis (zuurkool is bijv. heel kaal. En dat eet ik dan wel met appel of ananas, maar als we dat niet in huis hebben, doe ik er sojasaus doorheen)
Ze hebben ze wel bij de AH, maar lang niet overal. Kunnen ze het niet nabestellen als je erom vraagt?
De vegetarische slager heeft ze ook, daar kan je ook online bestellingen plaatsen.