Ach, zo nu en dan maakt dat toch niet uit
Vanavond eten wij hier ook sowieso een groentekroket
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Die vind ik af en toe ook zooo lekker... Lekker met een spinazierondo van de AH en sugar snaps, die zijn heel goed om te eten als vegetarier heb ik wel eens gehoord 

Geen vlees, geen vis. Houd gelukkig wel heel erg van vleesvervangers! picobello schreef:Cassave kroepoek vind im zelf heel lekker en het is ook nog wat minder vet dan gewone. Hebben ze van verschillende merken.
(wel met kroepoek dus
) 

Nomnom!
Mozzarella + tomaatjes never gets old..

Al eet ik het tegenwoordig niet zo veel meer, tijdens mijn zomervakantie in 2010 heb ik bijna alleen maar maaltijdsalades gegeten en vaak ook nog een fruitsalade als lunch 
Dit was overigens sowieso niet zo lekker, aangezien ze er normale saus en veel groente bij had gedaan. Het viel een beetje weg dus, had van mij wel lekker wat peper bij gemogen en zout en dan een kaassausje ofzo. Maar ook weer niet te sterk. Ach, wéér iets om te proberen. Ik denk wel lekker na over mijn eten zo!
En na een week of wat besloot ik dan maar om helemaal geen vlees/vis/gevogelte meer te eten, omdat ik het anders ook maar een kromme redenering vond... Tja!!
Hij vindt het geen probleem. Schoonmoeder daarentegen lijkt altijd wel express wat te doen om mij tegen te werken. Voorbeeld: met kerstavond vorig jaar. Mij best, dan eet ik wel de groentjes die daarbij horen en een stukje brood. Helaas, pindakaas: er waren geen groenten. Niks nada noppes. Nu eet die familie sowieso geen groenten (Tom kende enkel tomaat en sla toen wij gingen samenwonen... bij wijze van dan, maar ik geloof niet dat hij ooit iets anders als erwtjes en wortels en spruiten gegeten had), maar bij een gourmetschotel... Afijn... Ik heb mijn revenche genomen met mijn verjaardag: enkel dingen die ze niet lusten of niet kennen (want, zoals ze in België zeggen: "wat de boer niet kent dat vreet hij niet"). Moehahaahaha
Ik zie elke keer eten met hem erbij ertegenop, ik moet me op de één of andere manier altijd verantwoorden aan hem en hij vind het ook erg leuk om grapjes te maken in de trant van 'jamaar die koe was vegetarisch hoor!' Arrggh ik word daar zo niet goed van hè.
Maar mijn vriend eet gewoon vego als hij hier is, ik moet alleen soms proeven als ik kook op mijn studentenvereniging (ik kook daar soms). Moet het echt niet in mijn hoofd halen om te besluiten geen vlees te maken, dan krijg ik de hele vereniging over me heen (of althans de vleeseters). Die komen dan met bull verhalen aan van 'Jamaar ik ben het niet eens met de manier waarop planten behandeld worden'
Niks van waar natuurlijk.. 
Ik heb er gewoon geen gevoel meer voor. Magrathea schreef:Nueve schreef:Ik ben nu ongeveer sinds 2 weken éindelijk vegetariër.Geen vlees, geen vis. Houd gelukkig wel heel erg van vleesvervangers!
GefeliciteerdHoe komt het dat je zo lang moest wachten? (Zo klinkt het
) Mocht het niet van je ouders, of kon je moeilijk afscheid nemen van vlees?
(Ze vinden het ongezond, daarom mocht het niet)
Maar dat zal jij ze ook wel hebben verteld.
Fijn dat je nu je eigen ding kan doen!
Ikke niet snap...
Kliko schreef:Deze is ook erg lekker, maak ik al jaren. Alleen dan zonder andijvie en mét vega-gehakt natuurlijk:
[VT] Mexicaanse taart met tortilla chips