Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Colorado schreef:Iemand nog iets heel simpels in de aanbieding?
Heb een griepje te pakken en moet vanavond voor mezelf koken. Wil dus wel wat gezonds eten, maar ook zo snel mogelijk weer op de bank kunnen liggenAnders wordt het vrees ik een eitje op brood of een simpele pasta, maar daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in
roxxxiejjj schreef:Ik had een vraagje, bij welke kazen kan ik er iig vanuit gaan dat ze vegetarisch gestremd zijn? Tijdje terug heerlijke kaas kijk ik op het doosje: varkens gelatine..Boterham meteen weggegooid..
![]()
Heb wel smeerkaas 20+ die helemaal "goed" is.
Kan het alleen van de rookkaas niet vinden, iemand enig idee?
En de jonge kaas van de AH? Die ze vers snijden bij die kaasafdeling. Is die ook vegetarisch?
odetteke schreef:roxxxiejjj schreef:Ik had een vraagje, bij welke kazen kan ik er iig vanuit gaan dat ze vegetarisch gestremd zijn? Tijdje terug heerlijke kaas kijk ik op het doosje: varkens gelatine..Boterham meteen weggegooid..
![]()
Heb wel smeerkaas 20+ die helemaal "goed" is.
Kan het alleen van de rookkaas niet vinden, iemand enig idee?
En de jonge kaas van de AH? Die ze vers snijden bij die kaasafdeling. Is die ook vegetarisch?
Welke smeerkaas is dat?
Douce schreef:Leuk om dit te lezen. Ik ben ook een vegetariër, dus niet vegetarisch. De oplossing om gehaktkruiden of iets dergelijks ergens bij te gooien is fijn, had ik nog niet gehoord! Ik heb hier thuis ook wel vegetarische kookboeken staan maar daar komen ingredienten in voor waar ik in m'n leven nog niet van gehoord heb. Als ik het dan google blijkt dat je het "bij de turk" oid kan halen. En die hebben we hier niet in ons dorpje.. Kaas heb ik een tijd laten staan maar dat was erg lastig, zodra ik bij anderen at kreeg ik al kaas voorgeschoteld en voel je dan maar eens niet bezwaard. Ook at ik op m'n brood alleen maar chocopasta, dus ik ben maar weer begonnen met de kaas. Gelatine laat ik wel zoveel mogelijk staan, maar scan er niet op. Sorry als dit bericht onduidelijk is om te lezen, typ vanaf mijn mobiel en die kent geen enters.
Miri schreef:@arans ze verkopen het in de eko plaza in hoorn, dacht dat het op de kleine noord was!! weet niet of je wel eens in hoorn komt?
Magrathea schreef:Haha ik weet niet zo goed of ik het lief vind of niet
Woeoe, AH-vega-rondo's in de aanbieding! 2e gratis