Eigenlijk zou je voor ieder snoepje dat je afslaat een klein beetje moeten afvallen, ter motivering!! hahaha, dat zou toch echt goed helpen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mister_myagi schreef:Eigenlijk zou je voor ieder snoepje dat je afslaat een klein beetje moeten afvallen, ter motivering!! hahaha, dat zou toch echt goed helpen!
LIQUITA schreef:Help, help......ik heb een doos Belgische zeevruchten gevonden!!!!
(=vruchten van chocolade)
Ziolette"]
Ik word gewogen op een weegschaal die o.a. mijn vetpercentage en daarmee het aantal kilo vet meet. Mijn totale lichaamsgewicht was omlaag gegaan maar het vetpercentage was gestegen, mijn vetmassa was namelijk met 9 ons omhoog gegaan. Ik ben voornamelijk vocht kwijt geraakt en dat kan ook wel kloppen want ik hield de laaste tijd flink vocht vast en bepaalde dagen in de maand ben ik daar ineens vanaf.
[/quote]
Dàt herken ik natuurlijk!
Ik heb ook een weegschaal die het vetpercentage meet, hoewel ik er NIETS van begrijp. Ik woog eergisteren 62,4 met 29.1 % vet. Vanmorgen (ik ben me gister vreselijk te buiten gegaan...) woog ik... precies 62,4 maar nu met een vetpercentage van 28,9. Hoe weet dan ding dat nou??
[quote="Ziolette schreef:Het is de bedoeling dat mijn vetpercentage naar beneden gaat, dat kan ook betekenen dat ik niet afval in totaalgewicht. Als ik bijv. 1 kilo vet kwijt ben maar door veel trainen is mijn spiermassa toegenomen hoeft mijn totaalgewicht niet lager te zijn doordat "de spiermassa de vetmassa vervangt".
LIQUITA schreef::oo Ik ga maandag maar weer beginnen. Heb gisteren toch wat van die lekkere zeevruchten gesnoept. stom...stom ik weet het, maar in een bepaalde periode van de maand kan ik daar nou echt behoefte aan hebben. Dit is echt geen smoesje hoor.
ilovehorses4ever schreef:Ik ben sinds gister begonnen
Drink veel water, Vifit Optimelen cup a soup helder
(4 cal.) maar het meest water
Ik eet roggebrood, ontbijtkoek, veel groente en fruit!
(vind ik echt superlekker!!!) en s avonds ook gewoon rijst of aardappels en groente natuurlijk. Vlees soms, maar daar hou ik niet zo van.
Verder wil ik ook iedere avond en ochtend een rondje tennisbaan langs de singel te doen, das ruim 2 km. Alleen als ik school heb dan word het wat minder denk ik, want dan heb ik op 2 dagen 2 uur sport en op 1 dag 1 uur sport en als ik 2 uur sport heb gehad heb ik denk ik de pit niet meer om ook s avonds nog een keer te gaan rennen
meagan_sarah schreef:Ik heb alles op overgewicht.nl ingevuld. Heb ik een aantal maanden terug ook gedaan en dat werkt voor mij het beste.
Succes iedereen.
Ilse schreef:Ik doe ook mee, ik moet nog zo'n 8 kilo kwijt. Ach, het gaat lukken, ik ben in 4 dagen 2 kilo afgevallen, dat gaat dus goed
.
Kaya schreef:Ben daar ook eens gaan kijken. Mag maar 566 kalorien eten om 3 kilo af te vallen in 1 maand! En ik probeer de eet- en beweegaijzer in te vullen, maar vind alleen eten, niks over bewegen. Doe ik iets fout?
Wel een goed hulpmiddel als bewustwording voor het kalorientellen.