Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaya schreef:Een schouderklopje van mij. Maar geen wijntje... mag dat ook al niet? Dan zie ik maar van deelname af hoor
catootje schreef:Ben toch van de chocolaatjes afgebleven gisteravond, heb alleen wel een stukje kaas op... Ik vind het ook moeilijk om veel te drinken, water vind ik sowieso al niks en moet mezelf echt dwingen af en toe om wat te drinken. Ik heb ook al een paar keer blaasontsteking gehad, dus voor mij is het nog belangrijker om veel te drinken, maar toch lukt het me vaak niet.
Hoe vaak gaan jullie trouwens op de weegschaal staan? Ik sta er meestal elke dag op, maar volgens mij is dat niet goed en zou 1 keer per week ook voldoende moeten zijn, maar ik kan het niet laten....
bakkie schreef:zit de hele avond thuis...dus snoepgelegenheid groot...
nu proberen echt niks te pakken
heb trouwens net zuurkoolstamp op...en vandaag over heel de dag 3 boterhammen ...en daar bij thee
LIQUITA schreef:Probeer sterk te blijven,je hebt het vandaag al netjes gehouden.
Misschien is detip van Imka [VT] recept voor dieeters wel een idee, voor als je toch zin in wat te snoepen hebt.
Ik heb het nog niet gemaakt, maar het lijkt me wel wat.
Kaya schreef:Tip: hou 2 handen op het toetsenbord, dan kun je niet eten)
Keek even naar je profiel (nieuwsgierig naar het bekende koppie van je paard in de avatar), wat een aantrekkelijk paardje heb je zeg! Maar waar moet jij voor lijnen?