maar ze loopt er prima op!
woensdag zag ik het en vanaf toen spuit ik het been ook al 3x per dag een kwartier met koud water af! woensdag en donderdag heb ik haar niet gereden en vrijdag even gelongeerd om te kijken hoe ze er nou precies op loopt, maar ze loopt perfect! Daarbij merkte ik ook dat als ze in de wei heeft gelopen (beweging heeft gehad) dat het minder is! maar als ze een paar uur op stal staat, of 's morgens na een hele nacht op stal is het weer erger!!!
daarom heb ik zaterdag en zondag wel even met haar gereden. even een klein ontspannen buitenritje (over de harde weg) gemaakt! en daarna zwakt de zwelling dus wel iets af! maar ze heeft het nu al 6 dagen en het been is dus na even stilstaan weer wat dikker, terwijl ze dit nog nooit eerder heeft gehad?!
WAT KAN HET ZIJN?!!!
Een paar jaar geleden heeft ze aan dat been wel een peesklap gehad en ik ben bang dat het weer zoiets is, maar aan de andere kant zou ze dan toch wel kreupel zijn en dan zou het been ook dik blijven tijdens of na beweging, toch?!
Ik weet nu niet zo goed wat ik er mee moet, aangezien ze wel goed loopt, maar het kan ook niet echt goed zijn....?! HELP!
Graag jullie reacties/ bedenkingen!