Nu zijn we op aan t bouwen, Vorige week Woensdag had hij onder zijn eigenaar een uur gelopen in een manege les, weinig aan te zien enzo.. Dag erna weer goed dik
weer een weekje wat rustig gedaan, niet kreupel ofzo maar wel dik en warm.. Zaterdags weer opgepakt, en woensdag rijd zijn eigenaar maar een half uurtje mee, hij dacht dat t beter zou zijn als we t rusig zouden doen.. alleen beetje mee gestapt en gedraafd, weer weinig aan te zien..Nou kwam ik er gistermiddag (donderdag dus) hij stond in de wei.. Helemaal dun zijn been niets aan te zien, niet dik en niet warm, en hij liep gewoon goed. Het was zelfs dunner dan eerst.. Nu kwam ik savonds op stal, en was t weer zo dik
kreupel heb ik niet gekeken, t was al donker dus kon t niet kijken.Dus maar coolgel op gedaan, nou had me vriendin vandaag ff in de wei gekeken, weer niet dik en warm? Ik snap er helemaal niets van?!
En een stalbeen is t toch niet.. Wat hiermee doen? Toch DA erbij? of gewoon doorgaan met rustig opbouwen? we zijn nu bezig met half uurtje werken, 15 min stap. 15 draven
Wat zeggen jullie