Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ellebel"]
Wordt t overleden paard nog opengemaakt om te zien waar hij aan dood is gegaan?
[/quote]
Nee, helaas niet. Die mensen hadden het geld al eigenlijk niet voor die operatie, en de naonderzoek zou dan nog duurder worden dus hebben ze dat laten zitten. Nu wilden wij van stal eigenlijk wel die onderzoek alsnog uit laten voeren, maar blijkbaar zijn we dan nu wel te laat.
[quote="Sugarmiss schreef:Ik zou wat kuil opsturen naar een lab en laten testen op inhoud.
Citaat:Die mensen hadden het geld al eigenlijk niet voor die operatie, en de naonderzoek zou dan nog duurder worden dus hebben ze dat laten zitten. Nu wilden wij van stal eigenlijk wel die onderzoek alsnog uit laten voeren, maar blijkbaar zijn we dan nu wel te laat.
Pregini schreef:Onze stal is virus vrij. Gisteren waren de mensen van het overleden paardje langs gekomen op stal en heb ik het een en ander kunnen horen. De dierenartsen dachten eerst dat het om een virus ging, maar het paardje is uiteindelijk overleden aan een verlamming van het spijsverterings kanaal. Dit kan ieder paard zomaar overkomen, kan geloof ik ook bij mensen. Daar hoeft dus geen oorzaak voor te zijn. Dus wij zijn iig weer opgelucht. Wat er nu verder precies aan de hand is bij de dierenkliniek in sneek weet ik verder niet. Mijn dierenarts heeft rondgebeld en die zegt dat er geen sprake is van een virus.