de oorzaak kreupelheid gevonden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

de oorzaak kreupelheid gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 15:16

Laats had ik een topic geopend met de vraag wat kan de oorzaak van de kreupelheid zijn?.. Hierin had ik de situatie omschreven en enkele tips en suggesties gehad (thnx nog hiervoor!)

Eerst dachten was dat er speling zat op het overige stukje griffelbeen wat zat te irriteren en dus die ontstekingen en kreupelheid zou veroorzaakte.. als dit het geval zou zijn zou ik er nooit meer met ro de sport in kunnen omdat een zware training dan onmogelijk is..

Vandaag zijn we naar de kliniek geweest en daar hebben ze 7 foto's geschoten van het been.. Ik zal proberen om zo duidelijk mogelijk uit te leggen wat hierop te zien was; het stukje griffelbeen was netjes afgevijlt bij de operatie op de nieuwe foto zag dit er anders uit.. ook op het andere bot (waar ze mee loopt) zaten puntjes, zag eruit als een blad van een zaag.. Dit is aangegroeid vanaf een maand na de operatie, eerder is dit niet mogelijk en heet Bot-Reactie.

In overleg met onze DA hebben we besloten de foto's door te sturen naar de DA in utrecht die Romy des tijds onder behandeling had.. Wat de behandeling zal worden is dus nog oncker. Ik gok het erop dat het een prednisonkuur zal worden om de ontsteking te remmen en te genezen zodat er ruimte komt op het bot.. ze kunnen ook die puntjes eraf knippen maar de kans dat het terug komt is groter..

volgende week krijgen we de uitslag en de behandling te horen.. ik zit zelf al helemaal uit te doktere wat er moet en gaat gebeuren.. heeft niet veel zin, weet ik..

Wij hebben hierzo iig de hoop weer terug!

Liefs Manon

Mist

Berichten: 9492
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 16:47

Je bent er dus op tijd bij geweest zo te horen OK dan!

Jnien

Berichten: 2373
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: somewhere in limburg (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 18:12

Toch gerust-stellend antwoord!
Gelukkig!

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 23:39

op tijd bij geweest? leg uit..