vorig jaar zomer heeft mn paardje een trap gehad van een andere op de wei. Ze had een flinke wond op der achterbeen dus wij de DA erbij gehaald.. paard liep niet kreupel niets.. 6 weken daarna haalde we der terug naar stal en begonnen weer de training op te bouwen, toen kwamen we er achter dat ze niet goed liep (trok vanuit der knie en liep iets wat korten maar echt minimaal) foto's gemaakt van die wond (die ondertussen al helemaal genezen was) en griffelbeen gebroken.
In okt hebben we op utrecht operatief het griffelbeentje laten verwijdere, alles was goed gegaan en ook daarna verliep het vlekkeloos want ze had geen verhoging of ontstekingen. Nadat de hechtingen (15 dagen later, langer dan nogmaal omdat de wond heel erg groot was) er uit waren gehaalt mochten we der weer meenemen..
Toen begon de elende.. eerst een maand box rust daarna stappen en 5 maanden en 3 ontstekingen verder mochten we weer rustig opbouwen. Hier ben ik nu nog steeds mee bezig omdat ze elke keer weer net niet lekker loopt of de been weer ontstoken is..
Vandaag trok ze weer met der beentje en draafde ze wat kort.. Ik weet echt niet meer wat ik kan doen.. Ik train der helemaal niet zwaar.. stap voornamelijk.. ik doe alles om het maar te voorkomen maar niets helpt..
We zitten er over te denken der weer naar utrecht te brengen.. en daar een groot onderzoek te laten doen om te achterhalen waar die pijn, die zwelling die niet weg gaat, die ontstekingen ed. vandaag komen..
Wat denken en vinden jullie nou? HElp me