Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mirtje27 schreef:mirtje27 schreef:Hoi,
Ben nu een week bezig met de drainage compositum van de paardendrogist. Ik zit nu op 2 keer daags 25 druppels. Ik merk nu dat ze een hele smalle hals nu heeft. Het was nogal dik. Nu kan je haar manenkam heel goed heen en weer bewegen. Dus dat is positief.
Ik las dat ze soms te heftig reageren op de druppels, wat hebben ze dan voor symptomen?.
Het is namelijk niet de bedoeling dat ze er vanaf valt aangezien ze al 30 is hoeft dat niet. Of vallen ze hier niet van af?.
Mirjam
Wie kan er een antwoord geven op mijn vraag.
Bedankt Mirjam
opisop_shop schreef:ik ben nu een maand bezig met de drainage. Afbouwen, of opmaken?
nadita schreef:Mijn paard heeft ws ook licht ZE en staat de hele zomer dus onder een eczeemdeken.
Maar na het rijden spuit ik hem vaak af en is hij dus nat. Dan doe ik hem een zweetdekentje (zonder hals) op.
Of is het verstandiger om hem gelijk (ook als ie nat is) weer in zijn burka te heisen?
Hoe doen jullie dat?
Dyonne schreef:Hier alweer het derde Centrale topic over Zomereczeem, schuren en jeuk. Hier kunnen jullie dus verder met het bespreken van álles dat met deze zaken te maken hebben.
Aangezien er al veel over geschreven is komen hieronder een aantal links waar informatie in te vinden is:
Het vorige Centrale topic over zomereczeem, schuren en jeuk
Centraal topic over zomereczeem, schuren en jeuk 2
Bokt Wiki: zomereczeem
Topic met véél informatie over zomereczeem en nog meer links
Antwoorden op veelgestelde vragen door Boktgebruikers
Graag wil ik vragen in dit topic niet offtopic te gaan.
Voor gezellig geklets verwijs ik jullie naar de HK: [HK] De Culicoïdes-mug aan de kant, zijn we hier beland.
Citaat:Mijn paard had ook last van zomereczeem
maar alles is weggegaan met een eenvoudige crème,
het werkt niet alleen op mijn paard maar
mijn vriendin haar paard lukt het ook
als je meer informatie wilt over die zalf mag je altijd
een bericht sturen
Habore schreef:@ Roos: mag ik weten wat een supplement dat was?