Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MiniMouse schreef:Hoi Ans, allereerst heel veel sterkte!!
Ik snap jou dierenarts echt niet ..als dit paard er echt zo slecht aan toe is zou hij er ook gelijk alles aan moeten doen om uit te zoeken wat het paard mankeert!En natuurlijk vind ik het zeker ook zijn plicht om jou op te hoogte te houden over de gang van zaken en jou niet onnodig laten wachten op uitslagen.
Mijn dierenarts Gert-jan den Heijer heeft alstijd tijd voor je en zorgt er altijd voor dat je met een gerust hard de nacht door kan.Hij is ook altijd bereikbaar om te vertellen wat de vorderingen zijn van het paard om jou daar gerust mee te stelllen.Neem eens een kijkje op de website!!
Ik hoop echt dat alles goed komt met je paardje, heb vertrouwen! En zet de dierenarts aan het werk het gaat wel om jouw maatje!!Sterkte en succes Groetjes Monica
Mist schreef:Ten eerste heel veel sterkte!
Ben jij er zelf van overtuigd dat het EMND is ? (ik herinner me het verhaal- en ik moet zeggen dat ik dat niet was) want volgens alle statistieken zou je paard al overleden moeten zijn, EMND gaat zeer snel !
kan het in dit geval niets anders zijn ? (virus, koliek, tekenbeet, jjk) mocht je een 2nd opinion willen (als je de onderzoeksgegevens tot je beschikking hebt) zou je ze kunnen doorsturen aan www.bosdreef.be die zijn toch al een stuk verder als Utrecht (ja, ik heb ook persoonlijke ervaring met Utrecht- no way dat ik daar een van mijn paarden weg zet !)
nogmaals heelveel sterkte met je beslissing