Sinds kort is bij mijn paard gebleken dat hij artrose heeft aan de spronggewrichten, de arts uit de kliniek zei dat er niet veel aan te doen was, dus ik denk dat hij bedoelde dat ik hem maar beter kon later inslapen. Maar ik wil het niet zo snel opgeven, daarom heb ik nu een ontsteking en pijn remmend middel van de dierenarts gebrobeerd en het is nu een week geleden en het lijkt te werken!!
Vandaag heb ik namelijk sinds 4 maanden weer gereden en hij liep aardig. Ik sprak alleen wel iemand en die zei dat ik misschien beter homeopatische middelen ofzo kon gebruiken want dat pijnstillers enz op den duur ook niet meer helpen, en goed zijn.Ik hoop dat er iemand is die misschien een goed idee heeft of een medicijn wat bij zijn/haar paard wel helpt!
Bedankt

:D en wat is dat glucosamine eigenlijk? moet je dat altijd blijven gebruiken? en is dat duur?
.
. Mijn DA (kliniek emmeloord) geeft nog steeds het advies stappen en dat mogen we nu al uitbreiden van 2 keer 10 minuten naar 1 keer 10 min en de tweede keer max. 50 minuten. Kortom 1 uur stap-beweging vind hij voorlopig voldoende.