[WD] Extreme wedstrijdstress, wat te doen?
Na mijn vorige toppic waarin ik om tips vroeg tegen mijn wedstrijdstress is het me gelukt mede dankzij de tips in het toppic en ik heb een overdosis Bach rescue remedy genomen waar ik dinsdag al mee begonnen ben

Omar was een draak met losrijden zoal hij al de laatste 2 dagen was en begon te bokken met losrijden dus ik dacht al.. dat gaat lekker

Resultaat 1e proef was 3e met 157 punten

Voor mijn gevoel ging mijn 2e proef veel beter maar Omar nam me te grazen tijdens het groeten en afgroeten en terwijl ik keurig knikte naar de jury ging hij gewoon al lopen en daardoor met afgroeten lette ik niet op en ging de verkeerde kant uit in vrije stap

Toen mijn naam werd omgeroepen zat ik echt te kijken van.. huh.. IK?? Ik liep met een grote big smile naar voren om mijn protocol in ontvangst te nemen. Helaas geen prijs want alleen 1 en 2 hadden een prijs maar dat winstpuntje was mijn mooiste prijs! Ik had het nooit durven dromen dat het me zou lukken.
Dit is trouwens mijn 2e officiële start met Omar in de B.
Volgende maand doe ik weer mee met de officiële wedstrijden op stal en binnenkort zijn er ook weer onderlinge waar ik aan ga meedoen om zo samen met Omar meer wedstrijdervaring op te doen.
Zo zie je maar... waar een wil is is een weg.. ondanks de wedstrijdstress

Iedereen nog heel erg bedankt voor jullie tips