Vandaag heb ik wedstrijd gehad in Beek en Donk. Ik moest om half 12 rijden, dus moesten we om ong. kwart over 10 aanrijden vanaf stal. Ik was om half 9 op stal. K heb Bon lekker gepoetst en gevlochten en zijn beentjes gewassen. K kon alles lekker op mijn gemak doen en k was helemaal niet zenuwachtig.
Meike (Zilverster hier op bokt) zou mee gaan om foto's

Toen we Beek en Donk binnenkwamen rijden begonne de trubbels.. Een straat waar we eigelijk door moesten was afgezet, dus moeste we helemaal omrijden. Gelukkig heeft mijn vvader een ingebouwd navigatiesysteem in zijn hoofd

Eenmaal op concours (ik was blij dat we door de omleiding tog nog een beetje op tijd waren) begon ik rustig met opzadelen. Zijn zadel zat er al op toen mijn vader ineens zei: "uhmm Sanne.. waar is je hoofdstel?" Ooh oliebol dacht ik want dat lag nog op stal... lekker slim sanne

Na de proef was ik dus best uuhh boos op mezelf.. vraag maar aan meike als je me niet geloofd

Maar goed.. na de proef hebben we bon naar huis gebracht en zijn we daarna terug gegaan voor de prijsuitreiking.
Inmiddels was er iemand van de ponyclub gearriveerd waar ik mijn hele zonde tege kon opbiechten

2e met 171 punten.. Ik kreeg spontaan de slappe lach! Ik had niet eens ingereden... T enige dat er als opmerking op mijn coupon stond was: De proef leek een beetje gespanne! Vind je het vreemd als je niet inrijd

De foto's zal ik er deze week opzetten en dan geef ik wel eve een link..
Ik heb vandaag iniedergeval een les geleerd, en ik zal nooit meer mijn hoofdstel vergete

Groetjes Sanne
ps. Ik wil Meike ook heeeeeeeeeel erg bedanke, zonder jou was ik helemaal in de stress geschoten!