Zondag zijn Bon en ik op wedstrijd geweest. Meike (Zilverster) was mee om foto's te maken! Voor het verslag zie:
[WD] Tja... een wedstrijd met gemengde gevoelens..
Voor mense die geen zin hebbe om t hele verslag te leze: eve int kort

Ik was mijn hoofdstel vergete, dus heb maar 3 minuten in gereden. Daarbij was Bon ook nog "ziek", dus de omstandigheden waren niet optimaal...Hieronder kun je lezen over Bon's ziekte zeg maar, waardoor ik de komende tijd ook niet zal rijden.
[MD] Vandaag VA geweest... slecht nieuws
Ik vond het zelf echt slecht gaan.. erg gespanne.. maar dat is logisch als je pony net van de trailer komt en een proef moet lope.. Op sommige foto's zie je Bon met zijn mond open lopen, dit is dus gewoon door de spanning. De proef was dus echt slecht, maar ik was toch nog 2e van de 15 met 171 pnt.. Je ziet me op sommige foto's voorover zitte, is ook omdat Bon zo gespanne was voor..
Maarja t is mijn eigen schuld, moet je je hoofdstel maar niet vergete

Hier de foto's: Ze staan niet op volgorde..
Op papa wachten die mijn hoofdstel op stal is halen

let niet op Mijn tong, die ik in mijn wang duw, dat doe k altijd als ik geconcentreerd ben....

Ik geef meer stelling dan Bon

Dit is zo'n foto waar de spanning vanaf straalt..

Weer mijn tong

Hoezo zit ik voorover

Dit vind ik wel een mooi moment.. Leuke foto!

Ook wel een leuke foto...ik zit wat voorover en bon loopt niet echt mooi voor, maar is iniedergeval niet zo gespanne

Inzet halsstrekken, had ik een 8 voor!

En wegdraven na groeten.. had ik ook een 8 voor!

En Bon nog eve lekker grazen voor die de trailer weer op gaat

Ben erg trots op mijn pony dat ie zelfs onder zulke omstandigheden nog 2e wordt!!
Het was een selectie wedstrijd. Ik had mijn andere 3 wel netjes gereden en was dan ook bij de andere 3e,1e,1e en dan dus vandaag 2e. Ik ben nu door naar de brabantse kampioenschappen, maar k weet niet of ik er aan mee zal doen, of Bon dan al weer beter is..
Commentaar is natuurlijk welkom.. Maar ik weet zelf ook wel dat ik bagger gereden heb zondag

Groetjes Sanne
Met dank aan Zilverster voor de