maar ik heb in deze 4 maanden al flink moeten knokken, want Ushi heeft me flink zitten testen (en doet dat nog altijd).
Helemaal in het begin hadden we het borsthappen, waardoor ze ook een keer met mij gevallen is.
De dag na die val had ik net mn eerste wedstrijd op verplaatsing met haar, wat absoluut niet ging. ([VvdD] Rampzalig weekend )
Ik ben er toen bij het inrijden 3 keer afgevallen omdat ze super hard zat te bokken, wat ze normaal nooit doet.
Na het borsthappen kwam het sterrenkijken wat eigenlijk niet zo lang geduurd heeft, kon ik al snel oplossen.
Toen bedacht ze dat ze maar niet meer zou draven, maar altijd zou aangaloperen en met me gaan lopen.

Heb dus ook een hele tijd in de put gezeten omdat het echt niet ging, had heel de tijd het gevoel dat ik haar niet aankon,
dat ik maar beter een ander paard zou kopen want dat ik Ushi toch niet aankon en ze mij de baas was.
Door de afloop van die jumping op verplaatsing had ik super veel schrik gekregen om op wedstrijd te gaan.
Maar ik heb me eindelijk beseft dat ik me niet zo moet laten doen, ik heb al mn angsten aan de kant gezet,
ik ben niet bang meer om te vallen, als ze met me gaat lopen of vervelend doet, rijd ik door,
en ga niet gewoon rondstappen zoals ik hiervoor wel deed, want vanaf nu gaat ze NOOIT meer winnen.
EN GEWOON DOOR MN ANGST AAN DE KANT TE ZETTEN HEEFT HET NU, NA EEN PAAR DAGEN, AL RESULTAAT!

Ushi test de eerste 5 minuten nog maar daar kan ik nu doorrijden, tot ze zich weer herinnert dat ik de baas ben.
Na die 5 minuten loopt ze echt heerlijk, ik heb gewoon een heel nieuw paard teruggekregen.

Thuis gaat het nu dus echt gewoon super, maar er bleef nog die 1ne angst waar ik mee zit:
ik durf gewoon echt niet meer op wedstrijd op verplaatsing te gaan, en dat wou ik altijd zo graag doen.
Daarom dat ik al mn moed verzamelt heb, en zondag ga ik samen met Elke (free op bokt) weer op wedstrijd.
Deze keer is het wel dressuur, vind Ushi minder spannend en dan gaat ze mss minder bokkerig zijn.
Het kan me echt niets meer schelen als ik er af val, ik ga er elke keer weer op klimmen,
desnoods val ik er 1000 x af, maar ik ga die wedstrijd rijden en Ushi dit afleren, ik wil echt wedstrijden doen!
Ik weet dat deze voornemens wat minder makkelijk na te leven gaan zijn eens het echt zo ver is... wish me luck...