Imo is IETS beter dan niets.

En hoe het eruit ziet, daar went iedereen snel genoeg aan.
Het is dan tenslotte voor iedereen hetzelfde

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fitzroy"]
Ik zou dan eerst wel eens een onderzoek willen zien waaruit blijkt, hoeveel hersenletsel erop wedstrijden is ontstaan door het dragen van een hoedje. Zomaar wat roepen is wel erg makkelijk
[/quote]
Om zo'n onderzoek vragen ook, beetje ver gezocht niet ????
[quote="Fitzroy schreef:Ik zou dan eerst wel eens een onderzoek willen zien waaruit blijkt, hoeveel hersenletsel erop wedstrijden is ontstaan door het dragen van een hoedje.
Citaat:Ik zou dan eerst wel eens een onderzoek willen zien waaruit blijkt, hoeveel hersenletsel erop wedstrijden is ontstaan door het dragen van een hoedje.
Fitzroy schreef:Ik snap niet wat het er mee te maken heeft dat ik jurylid ben. Dit is mijn persoonlijke mening dus dat jurylid zijn hoef je er niet iedere keer bij te halen.
Fitzroy schreef:Djiez, Pieternel, heb jij wat tegen mij of zo? Dan moet je dat per PB doen.
Ja, ik ben tegen de verplichte regel van cap omdat ik dat ieders eigen verantwoordelijkheid vind en omdat ik er de meerwaarde niet van inzie.
Ik snap niet wat het er mee te maken heeft dat ik jurylid ben. Dit is mijn persoonlijke mening dus dat jurylid zijn hoef je er niet iedere keer bij te halen.
Bealy schreef:Al wordt er door de regel 1 hersenletsel per jaar tegengehouden, altijd nog beter dan niets
Tazz schreef:Ik vind dat als ze zo iets verplichten doe het dan voor de hele basissport. Dus ook het Z!!! Zelf blijf ik bij m'n mening het is en blijft mijn eigen hoofd! Ik doe ermee wat ik wil.
CGJ12 schreef:Ik kan een regel bedenken waardoor het percentage opgelopen letsel door paardrijden tot NUL wordt gereduceerd ................
Gewoon paardrijden verbieden.
Dát zet tenminste zoden aan de dijk.
Fitzroy schreef:Volgens mij zit P de hele tijd op mij in te hakken, maar dat zal dan wel aan mij liggen.
CGJ12 schreef:Met dit soort uitspraken sleep je dus ook anderen mee.......... zonder dat je er zelf op vooruitgaat.
Nare karakter-eigenschap........ een ander iets misgunnen. >;)