Ik heb dus eindelijk, na ongeveer een jaar de moed op kunnen brengen om de regels door te kijken.
Ik ben niet zo'n gebruikzaamwijzingen persoontje, en heb het dus ook zo lang mogelijk uitgesteld.

Nu startte ik mijn pc op, en heb de regels echt gelezen.
*Is heeeeeeel trots op zichzelf!*
En ik heb er iets van geleerd.

Het meeste moest ik om de Hints en Tips lachen.
Hier vond ik dit:
Helemaal geweldig!

Citaat:1. Blijf vooral rustig als je je aangevallen voelt. Via de pc komen opmerkingen vaak harder over dan ze bedoeld zijn. Lees de opmerking waar je boos om bent geworden nog eens rustig door, nu met de gedachte dat die andere persoon het beste met je voor heeft en er niet op uit is om jou onderuit te halen.
2. Ben je nog steeds boos? Tel tot tien, haal iets te drinken, laat de hond uit, doe in ieder geval even iets anders en bekijk het bericht dan opnieuw.
3. Als je nu nog steeds heel boos bent, dan is het duidelijk dat die andere persoon een gevoelige snaar heeft geraakt. Reageer in ieder geval niet op dezelfde manier en ga niet schelden. Doe je dat wel, dan bereik je hiermee alleen maar dat die andere persoon ook niet meer luistert en net zo hard tegen jou in gaat. Je kunt het beste of rustig vertellen waarom je het niet eens bent met zijn/haar mening, of het bericht negeren.
4. Als dingen helemaal uit de hand lopen en je komt er zelf niet meer uit, meld het dan bij de moderators via de 'Tip een Mod' (TeM) knop: . Vermeld erbij wat er volgens jou aan de hand is en wat je eraan gedaan wilt zien. TeM is overigens ook bedoeld voor kleinere problemen. Zie hiervoor ook de handleiding.
Ik denk dat menig bokker dit nog een keertje door moet lezen.

Voor de bokkers die, net als ik, nog geen tijd of zin gehad hebben om dit te lezen:
Doe het toch maar!

Hier de regels en Hier de handleiding voor bokkers die er dus nog nooit gekeken hebben.