Mickey schreef:MSN-taal ('boeiuh', 'me fiets', 'paardjuh'), BrEeZaH-taal en het plaatsen van berichten of titels met ALLEEN HOOFDLETTERS is niet toegestaan.
Pennytaal : D
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

OmarLinosa schreef:nou begrijp ik er niks meer van hoorEen volwassen iemand op een shet tussen de paarden en dan ook nog m1 rijden, en dan ook nog zulke goede punten rijden. Dat vraagt echt om een toelichting... Moet haast wel een super shet zijn
![]()
Maar in ieder geval gefeliciteerd!
Vind het nogal kinderachtig dat misssisa mij dan een pb stuurt... ook nog met een opmerking die nergens op slaat. Heb dan het lef om het gewoon hierin te zetten. Over wat ik gezegd heb over "dure knol kopen en het kan dus ook met een shet" staat ten eerste een smiley achter.. en ten tweede is het niveau hier hopelijk zo hoog dat iedereen wel begrijpt dat ik enkel benieuwd ben hoe je dat voor elkaar krijgt met een shet. En zo te zien aan de reacties ben ik niet de enige. Ik heb niemand aangevallen dus vind het behoorlijk triest dat je dat per pb wel doet!