arme, arme juryleden...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 16:30

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 16:34

beautyfull_mickey"]
[quote="Okkie1 schreef:
Boh ik moet morgen precies om 12 uur starten, het heetste punt van de dag... wie heeft er al medelijden met me? Natuurlijk denk ik ook aan de jury's. Ik ga het nog mooi krijgen, ik heb mijn pols in het verband en daar past mijn handschoen niet echt omheen hahaha Haha! kijken hoe ik dat weer ga oplossen...
moest je in limbricht?waren een paar van onze stal ook heen Lachen
[/quote]

Ja, ik ben net terug. Mét prijs Knipoog haha, was een heel mooi en goed georganiseerd concours! Én snikheet!!!

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 18:31

Okkie1"]
[quote="beautyfull_mickey"][quote="Okkie1 schreef:
Boh ik moet morgen precies om 12 uur starten, het heetste punt van de dag... wie heeft er al medelijden met me? Natuurlijk denk ik ook aan de jury's. Ik ga het nog mooi krijgen, ik heb mijn pols in het verband en daar past mijn handschoen niet echt omheen hahaha Haha! kijken hoe ik dat weer ga oplossen...
moest je in limbricht?waren een paar van onze stal ook heen Lachen
[/quote]

Ja, ik ben net terug. Mét prijs Knipoog haha, was een heel mooi en goed georganiseerd concours! Én snikheet!!!
[/quote]

ja?vertel welke plaats en punten Haha!
ja ik hoorde het al,ik rij bij de pony's en moet alleen nog in kessel (30 aug.) en 21 sep. nog ergens en dan begin ik binnen Lachen

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 18:45

Je vergeet de schrijfsters, Tyrza! Haha!
Ik heb gisteren geschreven in Maarssen, maar ik moet eerlijk toegeven dat we om 12 uur klaar waren dus niet op het heetst van de dag. Lachen

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 22:15

de hitte is niet overal even sterk geweest,vanochtend in Ruinerwold bleef het zelfs lange tijd frisjes,veel wolkjes en een lekker briesje .
S'middags in de Z2 was het echt zweten geblazen.Maar wel mooie proeven gezien Haha!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 12:55

runningkawa schreef:
Waarom in volledig tenue?
De springruiters gooien alles altijd eerder uit dan de dresuurruiters.

En hoe had het gegaan?

komt dat wellicht dat er bij de springruiters veel heren zitten en de dressuurruiters allemaal amazones zijn?......... Haha!

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 22:07

CGJ12"]
[quote="runningkawa schreef:
Waarom in volledig tenue?
De springruiters gooien alles altijd eerder uit dan de dresuurruiters.

En hoe had het gegaan?

komt dat wellicht dat er bij de springruiters veel heren zitten en de dressuurruiters allemaal amazones zijn?......... Haha!
[/quote]

Uitzondering daargelaten Haha! ,gister toch een amazone in de Z2 zien rijden zonder jasje..