Daarna Raimaer. Na een oefenparcours een paar weken terug hadden we wat afstemprobleempjes en was het vertrouwen wederzijds een beetje zoek. Daarom eerst thuis veel lage sprongen gedaan, en vrijdag nog even geoefend bij Swanenberg. Daar stond een driesprong van alleen maar paarse balken (echt zo'n woud voor je) op ongeveer een meter, waar ze met zeker 60 cm speling doorheen kwam. Bokker Beppies moest nog even kijken of er niet stiekem een balk boven gelegd was

En dat bleek ook vandaag, het eerste parcours is het beste parcours dat ik ooit heb gereden (en spring toch al zo'n 15 jaar); het paste overal, mooi ritme en overal van de grond af knallen. Mijn instructeur kon aan het eind alleen maar zeggen: "zo moet het." Helaas konden we dit niveau in de barrage nog niet vast houden, toen was het ritme wat minder en hadden we twee balken. Maar uiteindelijk waren we 8e, en supertevreden.
Nu dinsdag een crossles van Rob Jansen in Nijmegen en dan SGW week in Ermelo (beide met Pablo), ik heb er zin an

Oh ja, die barrage was om half een, nog steeds in vol tenue, en toen was het dus WEL warm!