[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 22:12

gomir

Re: Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 22:16

Die heb ik net ook bekeken, vind het alleen vervelend dat het polyester is, heb voor zulke kleding toch liever katoen oid. En die andere heft zo'n lelijk kraagje :o Al vraag ik me af of je dat wel ziet als je op een paard zit...

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 22:44

Normaal zou ik die shirts met polyester laten liggen, maar deze valt mij echt mee. Nu paar keer mee gereden terwijl het goed warm was, maar was echt niet zweterig.

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:46

Locatie in assen is inderdaad erg mooi had alleen liever gehad dat ze niet zo ver zouden gaan want nu moet ik toch intern aangezien reizen absoluut niet gaat ;( Kijk wel hoe het gaat. De rijhallen zijn wel echt super en de stallen zijn ook erg mooi!

Morgen weer dressuur met mn paardje pony gaat mee in de ponyclub les met meisje van stal :)

Eva

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:58

Vond de eigenaren hele aardige mensen :j
Hoop dat het morgen droog blijft en niet gaat onweren, anders word het nog een leuke crosstraining..

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 00:09

Geen idee wie dat zijn ik was er pas om 19:45, het was iets langer rijden dan verwacht. :p

Zou morgen weerr gaan regenen :(

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 13:28

Ja ik ken ze alleen van de buurman.

Ik heb vanmiddag weer springles. Heb er zin in :)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 13:39

Ik ben verder heel blij met mijn Animo shirt, zit heel fijn. Ze mogen er alleen wel een melding bij doen dat die stof bijzonder slecht tegen nog niet optimaal gedroogde deo kan.

En heb weer wat nieuws op m'n lijstje, nieuwe cap. Heb alleen de afgelopen tijd zoveel vernieuwd dat die even op de wishlist gaat. :D

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 13:51

Ik heb equitheme :)
Ben ik erg blij mee.

Ik zeg ook altijd de naam van mij, naam van het paard en de vereniging.
Vind ik wel zo netjes :)
Net als dat ik altijd de tijd neem om netjes stil te staan en te groeten.
Vind het toch getuigen van respect maar de jury.
Veel ruiters zie je toch langs galopperen en dan snel knikken.
Vind dat toch niet zo netjes :n

Een 10 op mijn coupon heb ik ook gehad, super tof!
Alleen zo jammer dat ik dat parcours nooit heb uit kunnen rijden omdat ik mijn enkelpees afscheurde :')

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 13:55

Pantykous ik kan je Samshield aanraden. Of Charles Owen

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 14:02

Ik hoef dat hier niet te doen hoor, m'n naam nog een keer zeggen. Daar zijn de klasses zo vol dat het doorstomen is!

Ik vind Samshield heel mooi :j Charles Owen vind ik prachtig maar iets te klassiek. Zit nu te kijken naar een Jin Icona cap, in blauw. Moet alleen nog passen. Hoef voorlopig nog geen nieuwe cap overigens hoor, mijn eigen is nog prima. Heb onlangs m'n hele wedstrijdset vernieuwd dus een nieuwe cap zou wel mooier staan. :D Eerst sparen!

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 14:02

Ik heb nog nooit mijn naam gezegd. :+

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 14:03

Vind beide echt super mooie caps, zitten ook super fijn...
Enige jammer vind ik, dat je officieel je cap moet vervangen als je gevallen bent (op je cap) en gezien de prijs van beide caps en de frequentie waarmee ik val wacht ik wel nog even met het aanschaffen van een van die 2 caps (of allebei :') :+ )

biaamber04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 14:15

zo wat een drama weer vandaag!!!! vanavond op concours......

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 14:26

Ik heb zo'n hekel aan dit weer zeg.. Bah..
Heb vanavond dressuurles dus hoop dat het dan beter weer is voor n halfuurtje :D

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 14:29

Zag dat ze in hellendoorn het concours voor vanavond al aflassen. Ik hoef me gelukkig geen druk te maken om de les vanavond die gaat hoe dan ook door

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 14:37

Zondag enoooorm veel regen voorspelt -O- En morgen wordt er max 27 graden voorspelt en maar 20% kans op 0-2 mm regen? Welkoooom in Nederland >;)
Blaamber04 succes! Hoop voor je dat het toch een beetje opknapt het weer :(:)

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 15:38

Gelukkig tussen de buien door kunnen rijden. Een thuis gekregen die iets meer dan zadelmak is, maar verder niet. Vanavond springles. Hopelijk een goede generale voor Nieuw Leusen.

Weet iemand hier trouwens waar je een jasje kunt laten inkorten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 15:41

gewoon een kledingmakerdinges in de buurt :j (zoiets heeft een naam, maar kan daar zo snel niet opkomen :') )

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 16:08

Coupeuse?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 16:10

nee, iets minder chique woord ;)
Maar ik bedoel gewoon een plaatselijke kledingmakerij, iig iets waar je 'kapotte' kleding ook heen kan brengen voor reparatie, die kunnen eigenlijk altijd wel inkorten! :j

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 16:18

Oke, bedankt. Zal ik daar eens naar opzoek.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 16:39

M_D_H schreef:
ismy schreef:
Leuk dat er zoveel crossen! Is ook super leuk. Paard en ik vonden het ook geweldig tot dat Nicole een waterfobie kreeg door dit: [SGW-ITP] Nicole tijdens de onderlinge SGW

ze houdt nou niet meer zoveel van nattigheid. Verder vinden we het allemaal erg leuk!

Oh dat topic heb ik gezien ja...
Telkens als ik die zwemfoto zie dan vraag ik mij weer af hoe je precies daar in dat meer beland kan zijn :')

Hier ook 1 met een lastige naam.
Gillian Joe van de Tukker.
Je spreekt het op zijn Iers uit. Dus de G spreek je meer uit als een gay zeg maar (lastig uit te leggen :'))
Maar de meeste spreken het of uit als een G, of de klemtonen worden verkeerd verlegd...
En ik heb ook al een keer een omroepen gehad die mij aankondigde en vervolgens zij: met het paard met de moeilijke naam :')

Net even mijn wedstrijdplatform doorgenomen. Ik wil weer rustig aan gaan beginnen (en hopen dat mijn enkel het blijft houden) en dan langzaam uit bouwen naar 2 keer in de maand en zo snel mogelijk door naar de L :+
We gaan beginnen op de wedstrijden van het stamboek, lekker 80 cm springen en als dit goed blijft gaan (lees, Gillian blijft te rijden zonder dat hij de controle over zichzelf dreigt te verliezen :+) dan gaan we weer officieel van start :)

Goed plan! Ik moet voor t stamboek 50cm starten :') Das niet echt de moeite. Om nog maar niet te spreken dat het springen nooit door gaat. Dat lidmaatschap heb ik dus ook maar opgezegd.
Anoniem schreef:
haha ik heb tot nu toe alleen nog maar dressuur gestart, dan meld mn voorlezer me aan haha :)
Net weer een fijne springles op zitten! Parcourtje 80/90 gesprongen, alvast geoefend voor augustus :Y)

Mooi!

Mijn les gister was een drama. Beest hield op alles vast, pas toen we eigenlijk klaar waren begon ze te lopen. Beetje jammer. Net in de buien gelongeerd, ze luisterde van geen kanten, maar liep wel super. Das dan iets zal ik maar zeggen :') Hopelijk wordt het volgende week wat droger, dan ga ik weer springen. :)

Ik meld me eigenlijk altijd bij de jury, maar zeg dan alleen mijn voor- en achternaam, ik start toch maar 1 paard dus kan niet missen.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 17:50

Anoniem schreef:
nee, iets minder chique woord ;)
Maar ik bedoel gewoon een plaatselijke kledingmakerij, iig iets waar je 'kapotte' kleding ook heen kan brengen voor reparatie, die kunnen eigenlijk altijd wel inkorten! :j

Naai-atelier?

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 17:54

Er zijn plaatsen hier waar je je niet eens kan melden bij de jury haha, die zitten dan ergens hoog of niet naast de ring ofzo :P
Vandaag mn nieuwe springzadel opgehaald! Is een Prestige Roma Jump geworden, heerlijk ding :D
Ook even een KEP gepast, wilde eigenlijk een CO Ayr8, maar die zijn helaas te ovaal voor mijn hoofd :(
Die KEP zat echt heerlijk haha, en kreeg er geen paddestoel hoofd van :+