Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
M_D_H schreef:ismy schreef:Leuk dat er zoveel crossen! Is ook super leuk. Paard en ik vonden het ook geweldig tot dat Nicole een waterfobie kreeg door dit: [SGW-ITP] Nicole tijdens de onderlinge SGW
ze houdt nou niet meer zoveel van nattigheid. Verder vinden we het allemaal erg leuk!
Oh dat topic heb ik gezien ja...
Telkens als ik die zwemfoto zie dan vraag ik mij weer af hoe je precies daar in dat meer beland kan zijn
Hier ook 1 met een lastige naam.
Gillian Joe van de Tukker.
Je spreekt het op zijn Iers uit. Dus de G spreek je meer uit als een gay zeg maar (lastig uit te leggen)
Maar de meeste spreken het of uit als een G, of de klemtonen worden verkeerd verlegd...
En ik heb ook al een keer een omroepen gehad die mij aankondigde en vervolgens zij: met het paard met de moeilijke naam
Net even mijn wedstrijdplatform doorgenomen. Ik wil weer rustig aan gaan beginnen (en hopen dat mijn enkel het blijft houden) en dan langzaam uit bouwen naar 2 keer in de maand en zo snel mogelijk door naar de L
We gaan beginnen op de wedstrijden van het stamboek, lekker 80 cm springen en als dit goed blijft gaan (lees, Gillian blijft te rijden zonder dat hij de controle over zichzelf dreigt te verliezen) dan gaan we weer officieel van start
Anoniem schreef:haha ik heb tot nu toe alleen nog maar dressuur gestart, dan meld mn voorlezer me aan haha
Net weer een fijne springles op zitten! Parcourtje 80/90 gesprongen, alvast geoefend voor augustus