Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gomir schreef:Ik heb net je andere topic even gelezen en gewoon starten!Galopwissels zitten er 2(of 4?) keer in(tijd niet voorgelezen
) en van stap in galop hoef je ook niet veel te doen. Ik neem aan dat als je vanuit stap aanspringt en ze heet wordt je in het stuk galop erna wel weer wat af kunt laten vloeien en in het ergste geval lukt de eenvoudige wissel na de eerste niet zo goed. De opgebouwde spanning kost misschien nog wat punten in de cijfers aan het eind, maar meestal heb je na de galop niet veel drafonderdelen meer dus dat kan niet veel punten kosten
![]()
Gewoon gaan rijden dus. Kun je mooi weer even in het ritme komen en kijken wat er nog meer bijgespijkerd moet worden
antoinette schreef:En hoe krijg je het voor elkaar om de min in te gaan? Ik heb slechte proeven gehad, paard ging wel erg veel achteruit
Maar dan had ik altijd nog rond de 130-140 punten, ehh dit is wel B t/M he?!
Citaat:Ik kan uit je hele verhaal niet opmaken in welke klasse je nu gaat starten en of het een officiele wedstrijd is. Als het maar een onderlinge wedstrijd is valt er toch niets te verliezen. Je kunt alleen maar ervaring voor jezelf en je paard winnen. Als je in de B gaat starten. Officieel of niet, dan kun je sowieso nooit een verliespunt rijden.
Ik zou dus zeggen: go for it girl.