De eerste 2 weken alleen nog op conditie trainen. Daarna nog een 2/3 weken alleen rond en laag en sinds een paar weken weer gewoon alle oefeningen. Alles gaat verder lekker... Schouderbinnenwaart, travers, appyementen, keertwendingen. Zelfs het strekken en terugrijden.
Allen de eenvoudige galopwissels en vanuit stap in galop nog wat minder. Daar raakt ze erg opgefokt van. Maar dat is altijd al zo geweest.
Nu is er 12 januari bij ons op stal weer een dressuur wedstrijdje. Nu dacht ik, veel onderdelen gaan goed. Laat ik me inschrijven. Winstpunten verwacht ik niet, met rond de 170 punten ben ik blij!!
Alleen is er de laatste tijd gewoon geen ruimte om proeven te oefenen. Dus vandaag ook weer, kleine bak vol met paarden die losgegooid worden en de grote bak was vrij druk. Dus ik vraag aan de mensen die rijden of ik toch even oefenen mag, ja hoor is prima.
Wat gaan ze dan doen: paarden longeren, dwars door me heen. Het oefenen had gewoon geen nut!!!
Dus wij vragen of we niet 5 min in de kleine bak mogen om even te oefenen. Daar stonden nu manegepaarden in, maar nee hoor dat was een te grote moeite. En zo is het de laatste tijd....
Veel zin in de wedstrijd heb ik niet meer. Hoe kan ik starten als ik mn proefjes niet eens even kan oefenen.
Wat een k*tstal!!!

Sorry voor het lange verhaal. Ik baalde (nu nog) zo erg!!!