Vandaag was het zover, onze eerste officiele L1 wedstrijd,... En zenuwachtig dat ik was!!! Zo raar, zoveel wedstrijden gereden en dan toch ineens slaan die zenuwen toe (stiekem gisteravond al, flinke borrel op etc., maar toch
).Lekker intensief los gereden en eenmaal in de ring had ik de meeste pit er helaas al uit gereden
,... Toch fijn constant gereden, mooie overgangen, halsstrekken een 8 en voor de rest gewoon constante punten. Paar vijfjes uiteraard
, maar die waren dan ook meer mijn eigen schuld (te vroeg/te laat/te groot/te klein etc.). Gelukkig meer dan genoeg 7-ens om het te compenseren
!Al met al was Saar erg moe na afloop en blij weer op stal te staan ( en ik ook, het was immers erg koud) en we vielen helaas net buiten de prijzen (ze gingen maar t/m de 2e plaats). Ik zat 1 puntje onder de nr. 2 en de nummer 1 had fijn dik gewonnen met 170 punten. Ach, hebben we nog iets om aan te werken
.Dus: 164 punten, 3e plaats!!!
! En dat voor een debutant,...
.
). Ik was heel erg tevreden, maar reken er nooit op (kan het ook nooit tegenvallen). En toen ik van Loes (onze wedstrijddame
. Morgen maar eens bellen.
! 
.