Het laden ging gelukkig vlot, mevrouw heeft er wel eens een handje van om niet mee te werken, en daar hadden we weinig zin in om half zeven 's ochtends

Gelukkig hoefde Silly ook niet alleen op de trailer. Siarco van mijn vriendin Marieke mocht voor het eerst zijn kunstjes vertonen in de L2.
Siarco had zich los getrokken in de trailer, en Silly even vakkundig bijgewerkt waardoor haar hoofd onder het bloed zat toen we gingen uitladen. Het bleek wel mee te vallen, een paar sneetjes en schrammen.
Maar ik vond het wel zielig...
Alles verliep keurig op tijd, complimenten voor de organisatie en het personeel van manege de Roosberg.
Het losrijden ging goed... nadat ik eerst een kwartier "ho maar, braaf" had geroepen omdat Silly dus weer eens alles eng vond

In de ring voor de eerste proef vond ze de achterste hoek (natuurlijk) eng, een paar keer een flinke schop en tik met de zweep verkocht (sorry, mevrouw de jury

De letter A was ook ineens eng, waardoor ik niet meer vooruit de bak verliet maar ineens achteruit ging

De tweede proef ging veel beter, toen kon ze ineens wel door die hoek.
Al met al was ik heel tevreden, Silly heeft me niet alle hoeken van de bak laten zien en was echt heel erg lief, en we waren 2 keer derde met 163 en 166.
Niet verkeerd!!