[AR] [NH] wat vinden jullie van parelli

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 22:24

Je zou pas echt 100% vertrouwen van je paard hebben als de kudde hem smeerde maar je paard bij jou bleef...Lips are sealed
Dat de kudde later collectief achter jou aanging, hoeft geen teken te zijn van vertrouwen. Kan ook nieuwsgierigheid zijn, of de verwachting naar stal te gaan en dat daar wat lekkers ligt.

Sorry, ben niet overtuigd...

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-05 23:21

die smeerde hem in eerste instantie ook, zij erachtertaan, en toen kwamen ze met zijn allen, ik ging niet langs stal, maar ging ergens langs waar ik nog even langs de geiten kon zegmaar.
ook vanwege dit, denk ik dat ik het met haar wel zonder parelli red.
[VvdD] verslag van vanacht heb zo genoten

nieuwsschierigheid denk ik niet ze komen normaal gesproken niet achter me aan. en ze waren behoorlijk aan het rennen en snuiven. gras en vrijheid hebben die bij ons liever dan stal. de enigste 2 die graag op stal staan zijn timo (stro kun je heerlijk in liggen en rollen) en janneke, is beetje koliekerig (buikkrampen) en wil dus veel liggen. maar daar ben ik al mee bezig met de da, ik weet precies wat het is waar het zit en wat ik nodig heb (tenminste mijn gevoel en nog wat dingen wijzen erop) maar de da wil eerst alle meer voor de hand liggende dingen gaat testen en proberen (ontwormen terug op hooi en nog wat van dat soort dingen). maarja dat is even offtopic....