oja eerst even dit, laatst lag hij ook en toen ging ik met mijn hander rondjes draaien door zijn vacht, hij vond het zo lekker dat hij gewoon voor dood ging liggen.
Nouja dat deed ik nu dus weer, en laila mijn oudje ging mij en timo beschermen, voor het eerst jaagde ze niet timo weg omdat ze mijn aandacht wilde en hem timo niet gunt. Timo had zijn hoofd op mijn knie gelegt. (hij leunde met zijn tanden op mijn knie) nouja dus ik til net zijn hoofd op (stop met rondjes draaien door de vacht) neemt laila het over en begint hem in zijn manen te krabben. dus nouja even later wij dus samen met timo bezig, ging ze weer even de ander wegjagen. Komt ze daarna achter me staan en begint voor zichtig met haar neus plekje op timo's lijf aan te wijzen, ik telken masseren zegmaar op dat plekje, en telkens begon timo helemaal te kreunen. ik vond het echt zo leuk! later werd er vuurwerk afgestoken en laila die er de hele dag al voor op de vlucht sloeg bleef staan, de andere 2 in de bak gingen wel rennen, toen stond timo weer op en was alles weer het oude, hij werd ook weer weggejaagd door laila enzo
laila en timo

En dan te bedenken dat ik timo in het begin niet eens wilde hebben, maar me vader wel en ik dus met zo'n stomme slome fjord zat opgescheept! Maar daar denk ik nu wel anders over