[WN] WRODL - deel 5 - inrij-arena

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-04 23:20

Ja precies... daarom dus mijn laatste zin: een manier verzinnen om zo'n prijs eerlijk toe te kennen. Maar het idee is wel heel leuk Lachen

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 23:22

Je zou het eigenlijk moeten doen zonder dat de ruiters het weten...

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-04 21:54

Een mistery-beoordelaar Lachen

Misschien nog even naar aanleiding van de mensen die zich afvroegen hoe je aan goede regels kunt komen.... Ik hoor dat
bij het PVV (productschap voor Vee, Vlees en Eieren) een cie is ingesteld om regels te maken rondom het welzijn van paarden in NL. Die zijn afgelopen jaar al een discussie opgestart onder de verschillende stamboeken. Misschien dat Western hier ook iets aan kan hebben??

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 12:46

Persoonlijk ben ik niet zo blij dat het PVV zich met paarden bemoeit. Een paard is geen vee en het vlees-gedeelte hoeft van mij ook niet.
Ik zag dat liever een overkoepelende meer paard-gerichte instantie dit op zich nam.

Overigens schijnt het paard op meer plaatsen op de agenda te staan:
[VN] 'Paard moet op politieke agenda geplaatst worden'

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 13:21

dat is volgens mij een goede zaak, met name dat gedeelte waar bij geopperd word, dat in boerderijen die verloren zijn voor de melk/veehouder en granenteelt, daar soepeler met de regels om gegaan kan worden als er een paardenhouder cq verkooppunt ruiterzaken in gevestigd gaat worden. die meneer komt op tijd op de vragen waar we westernmanege's zouden willen hebben hihihihihihi

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 13:29

Dat gebeurt hier in de buurt al jaren WW, alle boeren worden 'weggepest' (ontmoedigd heet dat netjes) en paarden mag wel, want dat is recreatief en minder milieubelastend.

Maar om terug te komen op het onderwerp: Een mistery-beoordelaar .
Mag haast wel een buitenlander zijn dan, want in NL is het wereldje zo klein.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 16:11

Tuurlijk niet, juist een bekend gezicht vragen, want die valt dan niet op Cool !!