verwijderen van topics bij 'je eigen berichten'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lottie84

verwijderen van topics bij 'je eigen berichten'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-07 12:15

Hte gebeurd wel eens dat ik eenmalig op een topic reageer en dat het daarmee is afgedaan,
maar iedere keer als er een andere reactie komt op dat topic, komt hij weer boven aan te staan mij mijn berichten, terwijl ik het topic verder niet volg. Is er een mogelijkheid om bij mijn berichten enkel de topics te houden die ik volg? En de andere te verwijderen?

Anoniem

Re: verwijderen van topics bij 'je eigen berichten'

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 12:17

Nee, bij je eigen berichten staan gewoon alle topics waarop je hebt gereageerd... Anders moet je maar iets fanatieker gaan bookmarken, dan heb je een overzicht van de topics die je wél echt bij wilt houden...

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 12:19

hoe doe je dat dan bookmarken want ik heb dat probleem ook wel eens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 12:23

Bovenaan bij een topic staat in een blauwe balk:

Abonneer | Bookmark | Print | E-mail vriend

Abonneer: dan krijg je mailtjes wanneer er reactie is
Bookmark: is dus bookmarken, je bookmarks kun je terugvinden bij het Gebruikerspaneel (rechtsboven) en dan bij favorieten ofzo.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 12:52

Nouks schreef:
Bovenaan bij een topic staat in een blauwe balk:

Abonneer | Bookmark | Print | E-mail vriend

Abonneer: dan krijg je mailtjes wanneer er reactie is
Bookmark: is dus bookmarken, je bookmarks kun je terugvinden bij het Gebruikerspaneel (rechtsboven) en dan bij favorieten ofzo.

ja leuk die functie, altijd weer puzzelen hoe je er ook al weer komt en daarbij niet de mogelijkheid om bij het door jou laatst gelezen bericht uit te komen.
Afbeelding dit icoontje dus, en zonder dat vind ik dat je niet erg veel aan die bookmarks hebt eerlijk gezegd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 16:23

True, true. Maar "toon je eigen berichten" lijkt me logisch dat daar een overzicht staat van jouw berichten. Dan moet je maar gewoon langs die topics lezen die je niet interesseren...

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 16:32

Nouks schreef:
True, true. Maar "toon je eigen berichten" lijkt me logisch dat daar een overzicht staat van jouw berichten. Dan moet je maar gewoon langs die topics lezen die je niet interesseren...

dat is inderdaad mijn huidige oplossing, maar het is ook een reden dat ik vaak maar niet post omdat ik het betreffende topic niet in mijn 'mijn berichten' lijst wil hebben.
ik zou de optie om daar dingen uit te kunnen gooien ook hartelijk omarmen.
er staan ook natuurlijk al allerlei topics in die ik liever kwijt als rijk ben, en die herinneren me er dagelijks aan toch vooral maar niet overal klakkeloos te posten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 17:09

Tsja, dit zou het eerste forum zijn waar ik zoiets tegen zou komen. Zou me niets verbazen als het gewoon écht niet mogelijk is, dan was het vast al wel eens ergens ontwikkeld ofzo.

Oftewel: ik denk toch dat je gewoon niet moet posten óf er langsheen moet kijken.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 20:41

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 23:02

Nee dat is niet mogelijk. Toon je eigen berichten is een soort van archief van álles waar je ooit gepost hebt.

Wat je kunt gebruiken is de bookmark functie, hier kun je zelf topics aan toevoegen en weer verwijderen. Hier kun je dan topics zetten die je bijvoorbeeld goed volgt.

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 00:16

[TV] --> [FZ]

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 09:23

Het is alleen lastig dat die bookmarkfunctie zo lastig te vinden is.

Vroegâh gingen topics waarin je 2 weken (geloof ik?) niet had gereageerd gewoon weg uit je lijst. Er is voor gekozen om dat niet meer te doen. Prima, maar promoot die bookmarkfunctie dan. Nu neem je iets weg en je geeft er niks voor terug. Ik vind het lastig om dat ding te vinden, je hebt bovenaan een topic abbonneer en bookmark (wat is het verschil?), je hebt in je UPC favorieten en abbonnementen (is favorieten dan bookmark? Blond). Feit is dat je hoe dan ook niet rechtstreeks naar je bookmarks kunt zoals je naar je eigen berichten kunt en dat is jammer... Ook zonde van de functie als ie toch niet gebruikt wordt.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 11:03

Sylvia, helemaal mee eens.

In 1 van de topics die ik noemde schrijft Sjimmy (viewtopic.php?f=25&t=692411&start=0&st=0&sk=t&sd=a )
Sjimmy schreef:
Ik heb sinds kort de bookmark functie ontdekt, erg handig als je een topic wel wilt volgen maar er niet in wilt plaatsen.
Dan hoef je geen *meldt voor stipje* berichtje oid te plaatsen in het topic.

Nu vind ik het vervelend dat er niet ergens een directe link naar de bookmarks is. Ik zou het fijn vinden als het bij/naast of zelfs in plaats van 'bekijk je eigen berichten' rechtsboven geplaatst zou kunnen worden.

Of dat daar een combi staat van je eigen berichten en je bookmarked topics.

Of is er misschien al zoiets maar kijk ik eroverheen?

Persoonlijk vind ik het ook een groot bezwaar dat je vanuit de bookmarks niet naar de ongelezen berichten kunt springen.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 17:06

De bookmarks functie op Bokt is nog behoorlijk 'onontwikkeld'. Er zijn inderdaad al meerdere topics over geweest, en bij Bart is het probleem ook bekend.

Een nieuw 'eigen berichten' of 'bookmark' systeem waarin deze bezwaren worden opgelost (dus makkelijk bereikbaar, en alleen 'relevante topics zien') staat op de 2do list, maar heeft geen hoge prioriteit.

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-07 17:07

luxx schreef:
dat is inderdaad mijn huidige oplossing, maar het is ook een reden dat ik vaak maar niet post omdat ik het betreffende topic niet in mijn 'mijn berichten' lijst wil hebben.
.

Dát heb ik dus ook.

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 17:10

Leuk dat er word naar gekeken, Kan er ook een mogelijkheid komen waardoor je kan zien op welke pagina jij hebt gereageerd? Of je gewoon terecht komt op jou laatste reactie en zo tereg alles kan volgen?

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 17:18

Dat zit er deels al in Soet: je kan bij 'eigen berichten' op het oranje vakje drukken, dan kom je bij het eerste bericht uit wat je nog niet gelezen heb.

Dat moet bij de bookmarks (of 'eigen berichten v2.0') er ook inkomen.

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 17:36

O, dat wist ik niet Clown
heb het juist even geprobeert bij 'Punten voor je profiel'
Maar ik komt telkens bij de eerste pagina terecht hoor.. Bloos