Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
timokyana schreef:Cyntje schreef:Ik weet niet zeker of het zo is, maar meestal als je bij LN een filmpje aan klikte dan kreeg je een nieuw scherm met dat filmpje.
Nu komt het in het zelfde scherm en moet je terug op Vorige klikken om weer op bokt te komen,...
Vind ik persoonlijk niet fijn
klopt, vind ik ook minder.
Verder als het mag een klein complimentje over het Tem (knopje), vind het prettig en makkelijk denk ik voor de mod's zo'n klein keuze menutje.
Citaat:Je word niet langer op de hoogte gehouden van wijzigingen in dit onderwerp.
sronnie schreef:Ik krijg nu in 1x bericht via de mail dat mijn TEM behandeld is, terwijl ik dat normaal nooit heb en ik dat ook niet wil hebben
rina schreef:Als je op het moment probeert jezelf op een topic te abonneren krijg je als volgende schermCitaat:Je word niet langer op de hoogte gehouden van wijzigingen in dit onderwerp.Hij is leuk Bart
Overigens die functie werkt ook niet, kan tenminste geen (recente dus van vandaag) topics terug vinden in mijn abbolijstje.
[Edit nu doet hij het wel, dit topic was nu wel terug te vinden in mijn abbolijst. ik word gek of zo![]()
![]()
]
Citaat:Spelfoutje:Citaat:Welkom in het gebruikerspaneel. Vanuit hier kun je alles in de gaten houden, bekijk of wijzig je profiel, instellingen, abbonnementen op forums en onderwerpen.
Citaat:Citaat:
Citaat:Parse error: syntax error, unexpected '}' in /var/www/sites/www.bokt.nl/forums/posting.php on line 14