Het regent OW's op [AM] .... :?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Botervlieg

Het regent OW's op [AM] .... :?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-04 18:24

Zelf vond ik het topic

[AM] Pb-tjes en reacties daarop - even uitleg

helaas pas nadat het geslotterd was.

Anders had ik daar beslist iets te melden gehad. Lachen

Maar zeker nu blijkt dat er minstens 3 OW's zijn uitgedeeld
aan bokkies die in elk consumentenprogramma in de studio
uitgenodigd zouden worden om hun terechte klacht toe te lichten
en te becommentariëren...

Zo niet op bokt dus.

Daar dien je je kennelijk van commentaar te onthouden als een
leverancier* in gebreke blijft en zich dan ook nog denigrerend uitlaat
over klanten die daar melding van maken.

Wat mij betreft: Afbeelding Afbeelding voor bokt !

* Voor alle duidelijkheid: heeft wat mij betreft niets met ts persoonlijk te maken!
Laatst bijgewerkt door Botervlieg op 09-12-04 18:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 18:36

Ach, met deze OW veeg ik mijn poepertje af! Ik heb nog geen antwoord op de vraag of TS er zelf ook een heeft gehad, lijkt me niet meer dan terecht. Ik wacht rustig af! Lachen

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 18:39

goed gesproken bv. tja, ik ben wel benieuwd waarom ik een OW gehad heb. er is geen communicatie van de moddies geweest en ik kan geen enkele wijze bedenken hoe mijn postings (welgeteld 3) kwetsend zouden zijn. ik heb geen scheldwoorden gebruikt, geen namen genoemd en niet aan iemand gerefereerd, alleen verteld dat ik niet geloof in paranormale zaken. dat is volgens mij niet kwetsend en mijn goed recht!

ik ga verder helemaal niet de TS de zwarte piet toeschuiven, dat is een interne zaak van bokt. hoe het beheer met deze zaken om wilt gaan zoeken ze zelf maar uit.

mijn vraag; waarom heb ik hem gehad en wat is nu de exacte criteria voor het uitdelen van een UN/OW. waarom wordt er niet normaal gecommuniceerd? waarom is er sprake van willekeur?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 18:42

SuperPepeijn schreef:
ik ga verder helemaal niet de TS de zwarte piet toeschuiven, dat is een interne zaak van bokt. hoe het beheer met deze zaken om wilt gaan zoeken ze zelf maar uit.

Ik wel, het lijkt er namelijk veel op dat als je maar hard genoeg klaagt een ander een OW krijgt! TS is zelf namelijk nogal kwetsend geweest.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 18:46

dat de TS dit voor elkaar gekregen heeft (middels telepatische hulpmiddelen of niet) is uiteindelijk toch te wijten aan degene die erin trappen -> de moddies.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 18:49

ik heb het hele topic ff nagelezen(was bij blz 2 gebleven en nu dus de rest ff gelezen Knipoog maar vind niet dat je hiervoor al OW's moet gaan versturen

ff los ervan dat ik er wel in geloof nadat een vrouw Quentin zn foto had 'gelezen' en nu na een onderzoek door iemand anders, blijkt dat zij het goed had(qua lichamelijke problemen wat geen ataxie is maar de fout in zn rug zit) bovendien vertelde zij me dingen die ze niet kon weten qua manier van lopen van Q en bepaalde punten waar hij op zou reageren als ik daar op drukte
ik ben alleen nuchter genoeg om eerst naar een DA (3 verschillende in dit geval) te gaan, en toen als 'extraatje' zn foto heb laten lezen, daarna door een andere DA/acupuncturiste Q heb laten onderzoeken, en toen bleek dus dat die vrouw van de foto goed zat! die vrouw wil overigens niet bekend gemaakt worden en wil er ook geen geld voor hebben...
maar zomaar op zoiets afgaan zou ik nooit doen en aan de hand daarvan een beslissing maken zou ik ook niet doen.

maar de discussie ver DPB vond ik hoe dan ook niet te ver gaan, ok op t laatst werd er wat flauw gedaan, maar dat gebeurd IRL ook en dan krijg je ook geen waarschuwing oid Verward

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 19:10

Waarom wordt dit niet gewoon via TeM of PB uitgevochten?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 19:11

faye schreef:
Ach, met deze OW veeg ik mijn poepertje af! Ik heb nog geen antwoord op de vraag of TS er zelf ook een heeft gehad, lijkt me niet meer dan terecht. Ik wacht rustig af! Lachen

Wacht rustig verder. Antwoord zul je toch niet krijgen, zelfs als je via het 'officieelle' Ow mededelingsemailtje je beklag doet. Terwijl ze je wel die mogelijkheid 'verschaffen'. Scheve mond
En dan ga ik nu even dat topic doorspitten.
Ok, en dat heb ik nu gedaan Haha! Maar wie heeft er nou een Ow gehad faye en Sp? DPB?

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-04 19:39

xtwisterx schreef:
Waarom wordt dit niet gewoon via TeM of PB uitgevochten?

Die term vind ik nogal tendentieus (voor zover je naar mij wijst) . >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 19:45

Wie heeft het over vechten? (waar, waar , waar? Tong uitsteken)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 19:51

Hmmz, vind de Ow's voor deze berichten zeer overbodig en vind zeker dat DPB er ook 1 moet krijgen dan! Haar reacties vond ik niet in de haak en soms erg kwetsend. Die OW van Sp snap ik alleen echt niet, vanwege een link naar engels site over 'telepathie' ? Mag er niet meer op bokt redelijkerwijs gediscusseerd worden over een onderwerp, of moeten we alles maar voor zoete koek slikken zodat het een beetje een 'gevoelig' onderwerp betreft???

Blijft het weer eens er jammer vinden dat 'bokt' weer eens lekker geheimzinnig blijft. Kom op, wees dan een vent/vrouw en leg het uit of verklaar u nader.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 20:02

Wat een onzin dat er voor/door dit topic OW's zijn gegeven Verward

Er werd wat slap geouwehoerd op het eind, maar daarvoor OW's uitdelen vind ik not done.

Ik ben erg benieuwd naar een uitleg van het Boktbeheer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 20:24

Uit deze geschiedinis blijkt dat je bokt wel mag gebruiken om jezelf te verrijken en om jezelf en je zaakjes te verkopen, ondanks de jarenlange allergie jegens alles wat commercieel zou kunnen zijn. Zelfs als je mensen een oor aannaait en je (zakelijke) beloften niet nakomt, grijpt bokt.nl niet in. Pas als je dergelijke wanzaken aan de kaak stelt, ja, dan ben je de sigaar Sigaar .
Het is toch wat, als je er als 'moderator/beheerder' blij van wordt om OW's uit te delen, het zal je doel van de dag maar zijn Nerd .

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 20:29

Jeetje, OW's voor dat topic? Dat vind ik echt veeeeel te ver gaan. Er wordt idd wat flauw gedaan op het laatst, maar kwetsend verre van dat. Bovendien lokt TS dit ook min of meer uit door haar tendentieuze post.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 20:30

Je mag best je vraagtekens stellen bij het een of ander. Je mag best aangeven dat jij er niet in gelooft. Maar de manier waarop dit werd gedaan was erg laag. DPB werd helemaal in de zeik gezet.

Andersom had je dit ook niet leuk gevonden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 20:35

Heike schreef:
Je mag best je vraagtekens stellen bij het een of ander. Je mag best aangeven dat jij er niet in gelooft. Maar de manier waarop dit werd gedaan was erg laag. DPB werd helemaal in de zeik gezet.

Uhm Heike, er is zoveel 'niet leuk', such is life. Mijn tip: ga niet een paar duizend man valse beloften doen, dan hoeft het ook niet 'niet leuk' te worden.
Nog een tip: onze mening is niet veranderd door deze OW, verre van.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 20:41

Maar wie hebben nu de OW's gekregen?
SP en faye, en ben jij de derde Lov? Of Quellian ook?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 20:44

Actie = reactie, zeg ik altijd maar.

Ik weet niet of de mods weleens naar cabaretiers als Youp van t hek, Javier Guzman enz enz heeft gekeken? Die zetten ook mensen in de "zeik" om de boodschap wat duidelijker over te laten komen, dat heet relativeren..

De reden dat je het met een grap brengt, is omdat het anders helemaal zieltjes sloopt en de boktmens op zich voelt zich altijd al vrij snel persoonlijk aangevallen, daarnaast wil ik het woord grootheidswaanzin, paranoia niet vergeten. En daardoor word er altijd veel zwaarder aangetild dan het werkelijk word bedoeld.

De grote boze buitenwereld is ook niet altijd even lief, schattig en pamperig, en als men een felle discussie start dan moet men eens realiseren dat dit niet op de persoon is gericht, maar het over de mening of onderwerp gaat.

Ik heb ook steeds vaker bepaalde ideen over bepaalde mods, maar als ik dat hardop uitspreek, dan kunnen ze dat niet relativeren en vatten ze het te persoonlijk op.

Want werkelijk mensen, komen sommige van jullie onder een steen vandaan of zo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 20:49

Fitzroy schreef:
Maar wie hebben nu de OW's gekregen?
SP en faye, en ben jij de derde Lov? Of Quellian ook?

Ik ben nr 3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 20:50

Heike schreef:

Zwaar overdreven, maar goed als JIJ het zo ziet...
Maar wees dan ook CONSEQUENT
Of allemaal of NIEMAND

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 20:52

Pipo schreef:
Ik ben nr 3

Het waren er minstens 3 en volgens mij heeft Faye er ook eentje, dat maakt al 4 *LOL*.

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 21:05

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 21:29

Heike schreef:
ja de pennybitch is degene die vreselijk in de zeik genomen is, ja hoor. Rolleyes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 21:40

Craignethan schreef:
Hoeveel OW's zijn er in dit topic uitgedeeld: [FZ] Quappa en fotoshoots Schijnheilig

Nou inderdaad, daarvoor heb ik dus op de tem knop gedrukt met de vraag om DAT nou eens uit te leggen. Ik wacht rustig af

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 21:43

faye schreef:
Nou inderdaad, daarvoor heb ik dus op de tem knop gedrukt met de vraag om DAT nou eens uit te leggen. Ik wacht rustig af

Dat TEM is op zich al een klein "feestje", want als de een hem indrukt, is er binnen no time reactie. En bij de ander heb je na 2 weken nog geen reactie, en als je dan een mod er op aan spreekt dan is het ineens.............................uhh, even kijken hoor.

Totaal geen toegevoegde waarde.