Ik krijg per dag altijd ontzettend veel pb-tjes. Niet alleen leuke berichtjes van bokkers waar ik een intensiever contact mee heb, maar ook heel veel aanvragen voor telepatische consulten. En met name over die laatste pb-tjes wil ik het even hebben:
Ik kom niet iedere dag op bokt. Het kan soms weleens voorkomen dat ik 20 pb-tjes krijg per keer dat ik op bokt ben. Dan kan het weleens voorkomen dat ik ze niet 1,2,3 lees of beantwoord. Dat heeft niets te maken met de mensen die mij pb-en maar vooral met het gebrek aan tijd hiervoor. Echter, ik LEES altijd alles en IEDEREEN die mijn pb-t krijgt een reactie. Maar als je niet iedere dag op bokt komt, dan duurt het soms langer dan je misschien verwacht. Sommige mensen reageren dan boos of verontwaardigd, als zou ik geen reactie geven op hun berichtjes.
Daarom wil ik even meedelen: IEDEREEN die mij pb-t of een aanvraag doet voor een consult, krijgt antwoord. Maar ook: probeer begrip te hebben voor iemand die een 40-urige werkweek heeft, een paard die iedere dag gereden of verzorgd wil worden, een huishouden dat bijgehouden moet worden en vrienden en familie die tijd met je door willen brengen, dat het soms zo kan zijn dat je niet ala minuut een reactie krijgt. Boze pb-tjes vind ik dan ook niet terecht.
Misschien hebben meer mensen hier "last" van, vandaar dat ik het nu even algemeen op bokt plaats.
Soms is er meer in het leven dan bokt of het beantwoorden van pb-tjes namelijk