Durf jij nog wel een topic te openen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dimple

Durf jij nog wel een topic te openen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-04 13:50

Na aanleiding van het topic van Stef
[FZ] Plaats jij nog foto's?

Ben ik wel eens benieuwd geworden of bokkers zich ook bezwaard voelen een topic te openen (over bijv de slof, bandages en inrijden van jonge paarden Bloos Haha! ) in verband met het 'commentaar' wat gegeven gaat worden?

Zijn er bokkers die bijv alleen maar reageren in andere topics maar die zelf niks (durven) te openen?

Ik ben zelf voorzichtig met persoonlijke dingen op Bokt te zetten. Maar dat heeft te maken met het feit dat Bokt een openbaar forum is en ik niet mijn hele leven op Internet wil hebben. Schrijf ik over mezelf, dan weeg ik wel af wat ik schrijf.
Verder moet ik soms wel lachen om bokkers. Daar lijkt het soms op dat hun leven uit Bokt bestaat. Ik mag hopen dat er meer op deze aardkl**t is dan alleen Bokt.

Kom maar op Bokkers! Clown

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 13:55

Als je een slof/bandages etc gebruikt met een goede reden, en er zijn dus goede argumenten voor, snap ik niet waarom je geen topic durft te openen. Er zijn nou eenmaal mensen die af en toe stomme opmerkingen plaatsen, maar ik vind het allemaal sterk overdreven. Je bent gewoon stom als je je kritiek aantrekt, waarvan je weet dat het door een 13 jarig meisje is gegeven. Pak gewoon de kritiek waar je wat aan hebt, en lees de rest niet door.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 14:25

Wat persoonlijke dingen betreft plaats ik niet verschrikkelijk veel, af en toe als 't me echt hoog zit.

Verdere topics durf ik ook wel te openen hoor Lachen Probleem met bv hulp bij het inrijden van een jong paard is dat ik een mijn inziens nuchtere boeren-visie heb Haha! Ik maak er geen vrienden mee als ik vertel hoe ik mijn ruin ingereden heb zeg maar... Ik doe 't zoals ik 't goed acht, en dat is vaak niet "volgens het boekje".

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 14:33

Ik heb tijden dat ik heel wat topics open en soms ook weer helemaal niet.
Ikplaats als ik daar zin in heb, als er mensen komen met commentaar, vind ik dat best zolkang het maar wel opbouwend is en ik er ook iets mee kan.
Maar ik heb nu al een hele tijd een periode dat ik niks open, gewoon omdat de behoefte er niet is. Ik reageer wel weer wat meer, maar dat is ook bij vlagen.

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 14:36

Ik open niet vaak topics. Alleen als ik echt iets wil weten. Verder vertrouw ik vaak op mijn eigen kennis, dus dan hoef ik het ook niet op bokt te zetten.

Persoonlijke dingen zal ik niet zo heel snel op bokt zetten. Als als het me echt hoog zit en ik het kwijt moet, anders niet. En dan overweeg ook ik goed wat ik wel niet schrijf.
Ik zou er overigens geen problemen mee hebben om topics te openen over bepaalde zaken. Als ik daar iets over wil weten, dan staat vragen altijd vrij. Hoe anderen daarop inhaken, zegt iets over die mensen en niet over mij (denk ik altijd maar)

KiWiKo

Jahoor, er is een nieuwe tiesto en toronto onderweg

Anoniem

nee, ik durf dat niet meer..

remi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 14:39

gijsenkim schreef:
Jahoor, er is een nieuwe tiesto en toronto onderweg

Ben erg benieuwd of dit weer een 8-pagina topic gaat worden Haha! Haha! Haha!

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-04 14:50

runningkawa schreef:
nee, ik durf dat niet meer..

Dat dacht ik al. Je hebt wat moeite om voor je mening uit te komen he! Knipoog

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 14:59

Ach ik rij en met pelham en met wielsporen, en ik krijg absoluut geen commentaar op de foto's dus ik blijf gewoon lekker plaatsen!

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 15:06

Nee, ik denk niet dat ik topics zou plaatsen met betrekking op het rijden ect van mijn/een paard. Als ik al zie hoe er wordt gereageerd op het meest onbenullige dingetje Scheve mond
Ik denk niet dat ik er veel trek in zal hebben me constant te verdedigen dat ik geen paardenbeul ben
Ik snap heel goed dat mensen er gewoon geen topics meer openen over de les van vandaag ect of van de twintig foto's die ze tijdens het rijden gemaakt hebben alleen de poetsfoto's plaatsen

Maar goed, heb/rijd geen paard dus geen van die problemen voor mij

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 15:15

ja hoor *LOL* maar meestal zijn dat wedstrijdverslagen of sgw foto's dan ben je per definitie dierenbeul toch Extreme duivel

Ik snap dus niet dat je geen topics of foto's meer plaatst, maar ik ben dan ook niet snel onder de indruk van kritiek via internet Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 15:54

remi schreef:
Ben erg benieuwd of dit weer een 8-pagina topic gaat worden Haha! Haha! Haha!

18 Boos! Haha! tiesto is ondertussen al een maand of twee slof af......... toronto voor de foto misschien ook wel Clown

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 16:02

Durven altijd... maar eigenlijk geen zin meer in.

Ik kom eigenlijk heel weinig op bokt en reageer niet overal meer op. Vond ik eerst wel leuk, nu erger ik mij steeds vaker.

Af en toe lijkt het wel een "Ik weet alles het beste en jij lekker niet en o wee als je mij commentaar geef, dan ga ik TEM-en" en daar word ik zachtgezegd een beetje onpasselijk van.

Er zijn nu bepaalde topics waar ik nog reacties op geef, maar aan RT waag ik mij bijvoorbeeld niet meer want op de één of andere manier worden mijn adviezen nooit serieus genomen (maar goed, ik kan dan ook niet rijden) en ik weiger mezelf overal voor te moeten verdedigen.

Heeft dus niet met durven te maken, meer met mezelf te goed er voor voelen. Heb wel wat beters te doen dan op I-net te zitten strijden over totaal nutteloze zaken met onbekende mensen die ik never nooit niet IRL zal ontmoeten (en ook geen behoefte aan heb Haha! )

Verdraaien van woorden is hier ook al een tweede natuur.... dus:

Nee, ik plaats niet veel meer.

Voor wie nu over mij heen wil vallen: kom maar kom maar kom maar.....

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 16:07

ik plaats af en toe wel eens een topic als ik iets niet weet, t laat me koud wat andere bokkers er op aan te merken hebben Haha!

Marliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 16:57

Ik durf gerust een topic te openen, maar ik kijk eerst wel of ik mijn antwoord eerst met de zoekfunctie kan vinden.

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 17:04

Tulandro schreef:
Als je een slof/bandages etc gebruikt met een goede reden, en er zijn dus goede argumenten voor, snap ik niet waarom je geen topic durft te openen. Er zijn nou eenmaal mensen die af en toe stomme opmerkingen plaatsen, maar ik vind het allemaal sterk overdreven. Je bent gewoon stom als je je kritiek aantrekt, waarvan je weet dat het door een 13 jarig meisje is gegeven. Pak gewoon de kritiek waar je wat aan hebt, en lees de rest niet door.
\

precies. en lees de rest niet door ; lees het denk hoe kinerachtig en laat het zakken. je hebt er niks aan..

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 17:17

Mwa, commentaar kun je verwachten.
Dat is het risico wat er aan zit Haha!

Maar daarom zou ik niet bang zijn om een topic te openen.
Misschien scheelt dat ook met dat ik sowieso niet zo actief ben in het paarden gedeelte omdat ik er gewoon geen verstand van heb Lachen

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 20:34

Dimple schreef:
Dat dacht ik al. Je hebt wat moeite om voor je mening uit te komen he! Knipoog

Nagelbijten / Gniffelen

ik open ze gewoon Lachen
Meestal (met nadruk natuurlijk) kan ik het toch wel redelijk beargumenteren Knipoog

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 21:02

Ik durf het nog wel hoor, heb er alleen nooit echt behoefte aan, in andere topics meepraten vind ik ook leuk!

Khartoum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 21:16

als mensen hun mening goed beargumenteren (sorry voor deze kak zin haha) dan vind ik dat ze ook dingen mogen zeggen over slof enzo maar niet 1000 keer achter elkaar de zelfde mening. Ik open bijna nooit een topic met foto's maar zou het nog wel durven, ze banketstaaf maar een eind raak

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 21:17

heb eigenlijk niet zoveel zin om foto's te plaatsen (moeten eerst door mijn eigen kritische keuring Haha!). Maarja waar mensen zijn is commentaar.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 00:39

Ach ik plaats er flink op los Haha!
wel of geen negatieve kritiek, ik kan namelijk heel erg selectief lezen Clown

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 10:17

Ik plaats nooit zo veel topics. Als ik het doe,vraag ik me wel altijd af welke reacties er op komen.

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 22:44

Mijn topics zijn meestal vrij neutraal, dus die plaats ik gewoon (zijn er ook niet zo heel veel). Voor persoonlijke problemen heb ik vrienden, voor rijtechnische problemen een instructrice en voor andere paardenproblemen stalgenoten Haha!.