Plaats jij nog foto's?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Plaats jij nog foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-04 11:37

het is weereens zover. Op elke slak wordt zout gelegd, terwijl iemand gewoon trots is op zijn/haar paardje.

"Owh, hij loopt niet nageeflijk"

"waar is je cap?"

"ziet er niet uit"

bla bla bla....

Als het allemaal zo door gaat durven mensen straks geeneens foto's meer te plaatsen.
Tuurlijk hoeft niet elke reactie positief te zijn, maar als iets 1000 keer gezegt is weet de TS het ook wel.
Zou wel leuk zijn als foto's met wat meer respect naar de TS werden beoordeelt.

Ook gewoon lol met je knol mag kennelijk niet meer, want stel je voor dat ie niet aan de teugel loopt!
Wordt er eerlijk gezegd een beetje moe van

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 11:55

Hoezo nog Knipoog
Ik plaats zeeeeeeeer zelden een foto, dat ik trots ben betekent niet dat ik dat op een openbaar forum wil plaatsen om te laten zien hoe goed hij wel niet loopt of hoeveel plezier ik wel niet heb. Dat ik plezier heb kan niemand behalve mijn vrienden iets schelen en over hoe goed hij loopt kun je van een foto toch niet zeggen.

Maar als je foto's plaatst kun je commentaar verwachten, zo is dat gewoon. Als je dat wilt moet je ze niet plaatsen. Er komen heus ook veel positieve berichten. Alleen onthou je die veel minder Knipoog

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 11:59

ben het wel met je eens stef,
er wordt werkelijk over de kleinste dingen gezeurd, weet zo even het topic niet meer, maar er was een meisje die voor d'r lol op een shet ging zitten, gewoon voor de foto, dan moet daar ruim 3 pagina's over gezeurd worden..
tuurlijk kun je negatief commentaar verwachten, maar hier op bokt kunnen we er wel wat van om nog even lekker door te zagen Knipoog

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 12:08

als ik ze plaats haal ik er een "bokt"filter overheen
misschien overdreven, maar je hoopt toch altijd op positieve reacties (deze mogen overigens zeker wel kritisch zijn)
Rijtechnisch commentaar krijg ik elke week wel van mijn instructrice. Dat is gewoon moeilijk vanaf een foto te beoordelen.

dus als ik plaats filter ik lekker. Ik heb zelf van die keer wel gevoeld en gemerkt wat er wel of niet goed ging

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 12:30

Ik maak om te beginnen 50 foto's en plaats alleen de 5 beste, waarvan ik zelf vind dat ze het beste zijn dus ik zie zelf ook wel wat er fout en goed aan is. En eigenlijk nooit rijfoto's, die beoordeel ik zelf of zet ze als ze heel leuk zijn in m'n profiel, maar daar hoef ik geen commentaar op, niet positief en niet negatief Lachen

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 12:33

Ik erger me er altijd aan Boos! altijd van die reacties

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 12:54

Nee, ik plaats geen foto's meer om diverse redenen.
O.a. om de Boktweters die zelf niets gepresteerd hebben en het standaard beter weten en omdat heel Nl. mee kan kijken op HAW.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 12:58

Het is dat ik geen rij-foto's heb, maar als ik ze wel zou hebben, zou ik er wel eventjes 3 keer over na denken voordat ik ze op bokt plaats. Dus in grote lijnen ben ik het wel met je eens Stef.

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 13:04

ja hoor waarom niet. Reacties krijg ik toch niet Haha! Wie gaat er immers reageren op iemand van 20 die op een fjord rijdt die niet aan de teugel loopt??
Nee ik heb er geen problemen mee om foto's te plaatsen, al kijk ik wel qua rijfoto's welke ik plaats En qua niet rijfoto's (foto's van mn hond bijv) maakt t me weinig uit, ik vind het leuk om te laten zien daar gaat het toch om

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 13:16

ik plaats wel foto's, als ik ze heb.... ik weet voor mezelf dat ik goed bezig ben (onder begeleiding van instructeur)
maar idd... er zijn een heleboel betweters, vaak meisjes van 14-15, die denken alles beter te weten.
Vaak wordt een uitleg ook niet gelezen, maar gelijk elke reden voor commentaar aangegrepen om te laten zien "wat ze allemaal weten"

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 13:39

Ik bedenk me ook wel 2x voordat ik wat plaats. En als ik het plaats met een rijtje erbij om zulke reacties te voorkomen:
-nee ik rij niet met cap
-ja ik rij met slof (iom instructrice)
enzovoort.

Maar ik vind het wel irritant dat iedereen dezelfde opmerking plaatst.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 13:49

Ja hoor
geen probleem mee
En het commentaar, daar zit meestal wel een kern van waarheid in, dus daar doe ik ook wat mee.
Al deed ik dat vaak voor het plaatsen al, want op de foto zie zie je pas, wat je instructrice al weken zegt Lachen

En waarom mag er wel 100 keer, oh wat leuk gezegt worden,
maar geen 100 keer, je trekt ,oid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 13:55

Ik erger me vooral aan de bokkers met eigen paarden die belachelijk kleinerend reageren als iemand een foto van haar en haar pony plaatst. Want o jee! Het beestje loopt nog geen M-dressuur! Bloos! Schandalog toch?! Overigens word ik ook niet goed van dat gezeur over maneges altijd. Maarja, dat is bokt he. Een slechte manege gezien? Dan zijn direct alle maneges slecht.

Maar ik blijf er gewoon om plaatsen hoor, die mensen met dat enorme eigendunk en die gedachtes, daar krijg je dat toch niet weer bij uit het hoofd. En laat ze lekker, als zij daar lol in hebben. Haha!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 14:56

ja hoor, van Morrie in de wei en als ik er ff gewoon zonder zadel opzit ofzo Haha!
Rijfoto's alleen als ik ze zelf vanuit het zadel gemaakt heb.....

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 15:39

Ook ik blijf gewoon plaatsen! Ook al krijg ik vervelende reacties (en ja, die heb ik wel eens gehad) meestal 'vecht' ik het dan via pb uit en de week erna plaats ik net zo vrolijk weer foto's hoor!
Ook vind ik het commentaar niet zo erg, het meeste klopt wel. Lol met je knol bestaad ook nog wel en word door mij ook wel goedgekeurd, mits het niet ten koste van de pony gebeurd.
ik heb ook best vaak commentaar klaar, maar ik plaats niet hetzelfde commentaar als wat 30 mensen voor me al plaatsten, dat vind ik wel onzin en daar kan ik me ook wel aan ergeren. Zeker als de TS al heeft uitgelegd hoe iets komt en iedereen daar tóch nog over door gaat.
Maarja, denk dat het vooral komt doordat er mensen zijn die alleen de foto's bekijken en niet alles lezen wat erbij staat.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 16:08

Ja hoor, why not? Ik weet mijn beperkingen, en eerlijk gezegt heb ik er geen last van dat iedereen herhaalt wat ik fout doe Knipoog En zonder cap rij ik allang niet meer, dat scheelt.

Steff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 16:19

Ik heb daar ook wel eens last van als ik foto's plaats en ik vraag ergens geen commentaar op, dan krijg ik 30 berichten met juist dat commentaar.
En dan heb ik nog een bepaald persoon die altijd een bericht plaatst bij mijn rijfoto's die alleeen maar negatief kan doen, en dan slaat het ook nog nergens op Haha!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 16:21

Ik plaatst gewoon foto's, ik geef zelf vaak al commentaar en met het verder commentaar kan ik wel leven Vork

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 16:26

Jahoor ok plaats gewoon fotos, sterker nog ik plaats ook nog eens de "slechte" foto's erbij. Commentaar zit ik niet mee, kan ik zelfs nog een hoop mee ook. Alleen commentaar van iemand die de bel heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt, en die het dan na drie keer uitleggen nog niet snapt, daar kan ik wel eens een beetje geirriteerd door raken. Maar terecht kommentaar vind ik zeker nooit erg.

Iedereen herinnert zich vast het Tiesto en Toronto topic.......... kreeg een berg kommentaar, heel gericht en waar ik ook veel aan had/heb. Maar ook wat loze kreten van mensen die werkelijk waar net de luiers ontgroeid zijn, maar wel denken te weten hoe je een jong onstuimig onzeker sportpaard moet inrijden.......... en dan zakt mn broek wel even af hoor. Maar ik probeer vooral het rustig uit te leggen, en als men het dan nog niet begrijpt gewoon te negeren.

Maargoed misschien volgende week weer wat nieuwe foto's Haha! Haha! Haha!

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 16:45

Ik vind het erg als iemand zegt bv. ''Dat mijn tippen niet naar binnen zijn weet ik, daar hoef ik geen commentaar over'' en dat dan iemand die reageerd zegt ''Ziet er leuk uit! Maar idd die tippen van jou zijn niet goed!''. Rolleyes
En ook dat alles word herhaald en dat ze er maar op blijven doorrammen.

Moest niemand obstakels in zijn paardrijleven tegenkomen zouden we morgen allemaal Grand Prix rijden!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 16:56

Tippen? En dat is in normaal Nederlands?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 17:24

Ik had er ook nog nooit van gehoord. Haha!

teriema

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 17:32

Sylvia schreef:
Tippen? En dat is in normaal Nederlands?

Waarschijnlijk Belgisch, maar ik ben wel nieuwsgierig zijn dat tenen?

Zelf plaats ik absoluut geen rij foto's, wel gewoon grappige, mooie en leuke foto's van in de wei en om de boerderij etc. Zelfs een foto van mijn neefje van 2 zet ik er hier niet op omdat ik weet dat je dan zelfs dan te horen krijgt dat hij een cap op moet (terwijl de pony stil staat en zijn vader zijn jas vast houdt!).

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 17:54

Ja hoor ik blijf gewoon foto's plaatsen, en ook de slechte foto's plaats ik rustig.
Commentaar kan ik van leren, en bij onjuist of onduidelijk commentaar stuur ik even een pbtje, tot nu toe ben ik daar ook altijd uitgekomen
Misschien scheelt het ook dat ik weinig vervelend commentaar krijg Verward

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 18:13

runningkawa schreef:

En waarom mag er wel 100 keer, oh wat leuk gezegt worden,
maar geen 100 keer, je trekt ,oid.

nou daar erger ik me ook aan,
maak op z'n minst iets origineels van he bericht, 100 keer oh wat leuk, of 100 keer je trekt is vreselijk irritant.
Als je het commentaar een beetje leuk verpakt, ook positoief commentaar zou het een stuk leuker lezen zijn op HWA en ITP Knipoog