Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fructis75 schreef:Hallo, ik wil graag mijn account hier verwijderen. Kan een admin mij helpen?
vilheide schreef:Je hebt precies 14 jaar geleden je account aangemaakt en nu voor het eerst één bericht geplaatst.
fructis75 schreef:vilheide schreef:Je hebt precies 14 jaar geleden je account aangemaakt en nu voor het eerst één bericht geplaatst.
ik heb nooit iets met paarden gehad en ik spreek niet eens jullie taal (ik gebruik google translate...).!
fructis75 schreef:vilheide schreef:Ik wil het verwijderen, omdat mijn gebruikersnaam vrij specifiek is en kan worden gekoppeld aan andere accounts die ik heb, zelfs als ik geen berichten heb geplaatst, en ik wil geen dingen uit het verleden op het web hebben. Bedankt voor uw hulp!
germie schreef:Nou, als iemand het verwijderd, EN de berichten geanonimiseerd wil hebben, dan moet er aan voldaan worden, ongeacht of het tijd kost of niet. En ook de quotes moeten aangepast worden als die er van iemand zijn. Niets mag meer naar de gebruikersnaam te herleiden zijn.
Ik zou dus gewoon het verzoek indienen en dan wordt er wel aan voldaan om je account te verwijderen.
_Karlijn schreef:germie schreef:Nou, als iemand het verwijderd, EN de berichten geanonimiseerd wil hebben, dan moet er aan voldaan worden, ongeacht of het tijd kost of niet. En ook de quotes moeten aangepast worden als die er van iemand zijn. Niets mag meer naar de gebruikersnaam te herleiden zijn.
Ik zou dus gewoon het verzoek indienen en dan wordt er wel aan voldaan om je account te verwijderen.
Daarom opperde ik ook om haar naam te laten aanpassen. Het gaat niet om duizenden berichten en quotes (waar ik van uit ging) die allemaal handmatig stuk voor stuk behandelt moeten worden, TS heeft in totaal 2 berichten gepost (namelijk de 2 die in dit topic staan) zie ik nu.
In dat geval maakt het weinig verschil of ze haar account laat anonimiseren en die 2 berichten laat aanpassen, of haar username laat veranderen en dan automatisch haar nieuwe username ook boven haar eerder gepostte berichten komt te staan (als ik het goed onthouden heb van toen ik m'n gebruikersnaam liet aanpassen).
Dus ik neem mijn uitspraak deels terug
_Karlijn schreef:Als je gebruikersnaam het probleem is, kun je ook bij een teamlid een aanvraag doen om je username te veranderen.
Dat kost (ik denk vooral voor de modjes) veel minder moeite en je lost hetzelfde probleem er mee op.
Edit: https://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Berichten ... uikersnaam
germie schreef:Nou, als iemand het verwijderd, EN de berichten geanonimiseerd wil hebben, dan moet er aan voldaan worden, ongeacht of het tijd kost of niet. En ook de quotes moeten aangepast worden als die er van iemand zijn. Niets mag meer naar de gebruikersnaam te herleiden zijn.
Neonlight schreef:_Karlijn schreef:Als je gebruikersnaam het probleem is, kun je ook bij een teamlid een aanvraag doen om je username te veranderen.
Dat kost (ik denk vooral voor de modjes) veel minder moeite en je lost hetzelfde probleem er mee op.
Edit: https://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Berichten ... uikersnaam
Gebruikersnaam kun je 1 keer zelf wijzigen, daar hoeft geen aanvraag bij een teamlid voor gedaan te worden.