Account verwijderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Account verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 17:56

Hallo, ik wil graag mijn account hier verwijderen. Kan een admin mij helpen?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 18:01

fructis75 schreef:
Hallo, ik wil graag mijn account hier verwijderen. Kan een admin mij helpen?

Je account kan niet verwijderd. Wel geanonimiseerd. Je kan een mod pb’en hierover. De mods van dit forum staan bovenaan en zijn groen.

Edit: Maar je hebt helemaal geen berichten. Waar maak je je dan druk over? Druk gewoon op het kruisje en nooit meer inloggen. :)

vilheide

Re: Account verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 18:09

Je hebt precies 14 jaar geleden je account aangemaakt en nu voor het eerst één bericht geplaatst.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 18:18

Waar maak je je druk om..niemand had van je account geweten als je niets had gepost na 14 jaar :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 22:32

vilheide schreef:
Je hebt precies 14 jaar geleden je account aangemaakt en nu voor het eerst één bericht geplaatst.

Goede observatie! Gek toeval! Ik heb absoluut geen idee waarom ik deze account 14 jaar geleden heb aangemaakt, ik heb nooit iets met paarden gehad en ik spreek niet eens jullie taal (ik gebruik google translate...). Ik ben wat aan het opruimen en vond deze gegevens.

Ik wil het verwijderen, omdat mijn gebruikersnaam vrij specifiek is en kan worden gekoppeld aan andere accounts die ik heb, zelfs als ik geen berichten heb geplaatst, en ik wil geen dingen uit het verleden op het web hebben. Bedankt voor uw hulp!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 22:37

Voor je account te verwijderen of anonimiseren kun je contact opnemen met support@bokt.nl .

Verder staat het topic op de verkeerde plaats, daarom verplaats ik het naar BZ.

vilheide

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 23:37

fructis75 schreef:
vilheide schreef:

ik heb nooit iets met paarden gehad en ik spreek niet eens jullie taal (ik gebruik google translate...).!

Welke Google translate gebruik je, deze vertaald je taal bijna perfect.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 23:38

Vanuit het Frans?

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-25 07:22

fructis75 schreef:
vilheide schreef:
Ik wil het verwijderen, omdat mijn gebruikersnaam vrij specifiek is en kan worden gekoppeld aan andere accounts die ik heb, zelfs als ik geen berichten heb geplaatst, en ik wil geen dingen uit het verleden op het web hebben. Bedankt voor uw hulp!

Als je gebruikersnaam het probleem is, kun je ook bij een teamlid een aanvraag doen om je username te veranderen.

Dat kost (ik denk vooral voor de modjes :D ) veel minder moeite en je lost hetzelfde probleem er mee op.

Edit: https://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Berichten ... uikersnaam

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-25 07:31

Nou, als iemand het verwijderd, EN de berichten geanonimiseerd wil hebben, dan moet er aan voldaan worden, ongeacht of het tijd kost of niet. En ook de quotes moeten aangepast worden als die er van iemand zijn. Niets mag meer naar de gebruikersnaam te herleiden zijn.

Ik zou dus gewoon het verzoek indienen en dan wordt er wel aan voldaan om je account te verwijderen.

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-25 09:13

germie schreef:
Nou, als iemand het verwijderd, EN de berichten geanonimiseerd wil hebben, dan moet er aan voldaan worden, ongeacht of het tijd kost of niet. En ook de quotes moeten aangepast worden als die er van iemand zijn. Niets mag meer naar de gebruikersnaam te herleiden zijn.

Ik zou dus gewoon het verzoek indienen en dan wordt er wel aan voldaan om je account te verwijderen.

Daarom opperde ik ook om haar naam te laten aanpassen. Het gaat niet om duizenden berichten en quotes (waar ik van uit ging) die allemaal handmatig stuk voor stuk behandelt moeten worden, TS heeft in totaal 2 berichten gepost zie ik nu.

In dat geval maakt het weinig verschil of ze haar account laat anonimiseren en die 2 berichten laat aanpassen, of haar username laat veranderen en dan automatisch haar nieuwe username ook boven haar eerder gepostte berichten komt te staan (als ik het goed onthouden heb van toen ik m'n gebruikersnaam liet aanpassen).

Dus ik neem mijn uitspraak deels terug :D

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-25 09:18

_Karlijn schreef:
germie schreef:

Daarom opperde ik ook om haar naam te laten aanpassen. Het gaat niet om duizenden berichten en quotes (waar ik van uit ging) die allemaal handmatig stuk voor stuk behandelt moeten worden, TS heeft in totaal 2 berichten gepost (namelijk de 2 die in dit topic staan :D ) zie ik nu.

In dat geval maakt het weinig verschil of ze haar account laat anonimiseren en die 2 berichten laat aanpassen, of haar username laat veranderen en dan automatisch haar nieuwe username ook boven haar eerder gepostte berichten komt te staan (als ik het goed onthouden heb van toen ik m'n gebruikersnaam liet aanpassen).

Dus ik neem mijn uitspraak deels terug :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-25 09:35

_Karlijn schreef:
Als je gebruikersnaam het probleem is, kun je ook bij een teamlid een aanvraag doen om je username te veranderen.

Dat kost (ik denk vooral voor de modjes :D ) veel minder moeite en je lost hetzelfde probleem er mee op.

Gebruikersnaam kun je 1 keer zelf wijzigen, daar hoeft geen aanvraag bij een teamlid voor gedaan te worden. :)

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-25 10:15

In dit geval lijkt me gewoon verwijderen de makkelijkste en snelste optie - er gaat geen info verloren, en vallen geen gaten in discussies en dit hele topic kan bovendien direct naar de mesthoop. Probleem opgelost.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-25 15:19

vilheide schreef:
Welke Google translate gebruik je, deze vertaald je taal bijna perfect.

Ik gebruik deep translate, vanuit het Engels

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-25 15:20

germie schreef:

Bedankt, dit is wat ik ga doen

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-25 18:00

Neonlight schreef:
_Karlijn schreef:

Gebruikersnaam kun je 1 keer zelf wijzigen, daar hoeft geen aanvraag bij een teamlid voor gedaan te worden. :)

Oh ja je hebt gelijk, ik las verkeers en ben niet helemaal helder.

En ik herinner me dat in de tijd dat ik mijn naam veranderde (van X_Fjorden_X maar huidige :') inmiddels vijd ik fjordenn3x niks := ), dat dat wel via pb aanvraag moest. Maar het is al zo lang geleden dat ik dat misschien ook wel verkeerd heb onthouden.

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-25 22:41

Omdat dit inmiddels opgelost is hier een slotje.