Ja! Dat heb ik ook gehad! Volgens mij is dat een soort virus, ik krijg het namelijk nu niet meer, maar toen wel steeds. volgens mij als je je pc laat resetten is het weg! ( Weet het niet zeker! )
Ik heb daar ook last van, ik krijg steeds van dat soort reclames, en dan klik ik die steeds weer weg. Ik heb dat echt opeens, heel raar. Ik zou het wel fijn vinden als ik weet hoe ik het moet wegkrijgen, dus ik volg even.
Ik heb dit ook gehad. Bij mij hielp het door een progamma wat ik die dag ervoor had gedownload te verwijderen. Ga heel goed na wat je hebt gedownload vlak voordat dit begon, en verwijder dat permanent van je pc, niet in de prullebak laten staan.
Bij mij is die volgens mij weg. Had toch wel met de andere te maken. Ik had een vage toolbar geinstralleert.
Mjetterd
Geplaatst: 16-08-12 08:17
Hoe ik het heb opgelost in chrome:
- Rechtsboven in op het sleuteltje klikken. - 'Instellingen' - Links op 'Extenties' - Daar krijg ik een lijst met 4 extenties. - Vinkje weghalen bij 'Ingeschakeld' bij alle vier - Alle vier verwijderen uit chrome door middel van het prullebakje. - Browser sluiten, browser opnieuw opstarten. En weg