Edward Gal - Huidige Paarden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Floor_x

Edward Gal - Huidige Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-11 00:28

Ambria: Donkerbruine KWPN merrie. Geboren in 2005, stokmaat van 1,78 meter. OO Seven x Osmium. In opleiding bij Edward Gal.

Lissaro van de Helle: Bruine hannoveraanse goedgekeurde dekhengst, geboren in 2005. Stokmaat van 1,67 meter. Lissabon x Matcho AA. In opleiding bij Edward Gal.

Moorlands Asther de Jeu: Donkerbruine KWPN Prok/Ibop merrie, geboren in 2005. Stokmaat van 1,66 meter. Contango x Jazz. In opleiding bij Edward Gal.

Voice: Zwarte goedgekeurde KWPN dekhengst, geboren in 2002. Stokmaat van 1,68 meter. De Niro x Rohdiamant. In opleiding bij Edward Gal Niveau weet ik zo even niet

Zip-a-way Texel: Bruine KWPN ruin, geboren in 2004. Stokmaat van 1,74 meter. Krack C x Democraat. In opleiding bij Edward Gal

Moorlands Bodyguard: Zwarte KWPN goedgekeurde dekhengst, geboren in 2006, stokmaat van 1,71 meter. Gribaldi x Negro. In opleiding bij Edward Gal.

Interfloor Next One: Bruine KWPN ruin. Geboren in 1995, stokmaat van 1,73 meter. Roepnaam is Nigel. Jazz x Le Mexico. Grand Prix onder Edward Gal.

Group 4 Securicor Sisther de Jeu: Bruine KWPN merrie. Geboren op 4 april 1999, stokmaat van 1,70 meter. Gribaldi x Amor. Grand Prix dressuur onder Edward Gal.

Stradivarius: Bruine ruin, geboren op 13 mei 1999. Stokmaat: 1.85 meter. Afstamming: Krack C x Contango. Prix St. Georges onder Edward Gal.

IPS United: Bruine KWPN goedgekeurde dekhengst. Geboren op 6 juni 2001, stokmaat van 1,68 meter. Krack C x Partout. Werd in 2004 verrichtingskampioen met de hoogst behaalde cijfers ooit. Prix St. Georges onder Edward Gal. Op 29 november 2007 is United goedgekeurd voor het Hannoveraanse stamboek.[1]

Uusminka: Bruine KWPN merrie. Geboren in 2001, stokmaat van 1.73 meter. Haar roepnaam is Ushi. Uusminka is de volle zus van de hengst Moorlands Totilas. Afstamming: Gribaldi x Glendale.

Het dikgedrukte is nieuwe toevoeging, en het doorgestreepte zijn paarden die niet langer bij Edward in training zijn. Deze zouden verplaatst kunnen worden naar "Voormalige Paarden". '

Bron: http://www.edwardgal.nl http://www.ooseven.nl http://www.vandehelle.be

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben! :)

Nayomie

Re: Edward Gal - Huidige Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 06:28

Hmm, veel paarden heeft hij. Aangezien ik er niet één heb. :P

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-11 10:45

Het zijn niet zijn paarden hoor :P
Tenminste niet allemaal, van een aantal is hij mede-eigenaar, de rest wordt hem beschikbaar gesteld door de fokkers of eigenaren :)

X__Trees

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 10:47

Waar zijn stradivarius een uusminka naartoe dan?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 10:50

Zip-a-way Texel is in eigendom van Hans Peter en Edward. Misschien wel leuk om te weten.

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-11 11:31

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 11:32

Uusminka staat al tijden niet meer bij Edward.

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-11 11:34

Nee dat weet ik, maar ik kan nergens vinden waar ze naar verkocht is. Ook niet op de nieuwspagina van Edwards site...

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-11 10:24

Even een schopje,
Wikimods, kunnen jullie hier iets mee?

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 20:12

Ik ga er dit weekend even naar kijken, we zijn een beetje onderbezet momenteel en er ligt nog wat dringend werk (nieuwe help voor de Wiki) die ook echt af moet :)

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 20:15

Klein puntje: Lissaro van de Helle is sinds deze week uit de dekdienst gehaald.

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-11 21:09

Cayenne schreef:

Heb het gelezen, maar er staat dat de eigenaren van niks weten toch?
Ik laat het nog wel even zo, hij blijft immers een goedgekeurde dekhengst, totdat er iets anders bekend wordt gemaakt :)

@Marieke, het was niet mijn bedoeling om te pushen hoor, maar schopte hem even naar boven omdat ik dacht dat jullie hem misschien niet gezien hadden! :)

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 21:15

Ik had het zelf wel lang zien komen, maar ben vergeten een stipje te zetten. Sorry. Ben blij Marieke het op pakt.

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 13:53

Update is verwerkt :)

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 13:57

Floor_x schreef:
Cayenne schreef:

Heb het gelezen, maar er staat dat de eigenaren van niks weten toch?
Ik laat het nog wel even zo, hij blijft immers een goedgekeurde dekhengst, totdat er iets anders bekend wordt gemaakt :)

@Marieke, het was niet mijn bedoeling om te pushen hoor, maar schopte hem even naar boven omdat ik dacht dat jullie hem misschien niet gezien hadden! :)

Hij geeft nog sperma op maandag,woensdag en vrijdag om de belasting niet te groot te maken.

Dakario

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 12:22

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-11 20:38

Update:

Enkele nieuwe paarden:
Ché de Jeu: Donkerbruine KWPN hengst, geboren in 2007. Stokmaat van 1,66 meter. Voice X Jazz. In opleiding bij Edward Gal.

President's Jack Sparrow: Zwarte Oldenburger hengst, geboren in 2007. Stokmaat van 1,73 meter. Johnson X Wolkentanz II . In opleiding bij Edward Gal.

Rubin Cortes: Zwartbruine goedgekeurde oldenburger dekhengst, geboren in 2001. Rubin Royal X Calmiro. Stokmaat van 1,70 meter. In opleiding bij Edward Gal

Tailormade Ralph Lauren: Voskleurige deens warmbloed (?) hengst, geboren in 2008. Afstamming van Skovens Rafael. In opleiding bij Edward Gal.

Zie dat Sparrow al een stukje had op de wiki, maar deze is iets uitgebreider! :)
Stukje over Ralph Lauren is nu nog heel kort, maar de moeder en stokmaat weet ik nog niet. Als ras heb ik nu Deens Warmbloed aangezien de vader dit ook is, maar ook dit ligt aan de merrie, kijk maar of jullie het ras er dus bijzetten!
Er hoeven trouwens geen paarden weg, Edward heeft op dit moment 13 paarden in training.

Goed, ik hoop dat jullie wat aan deze update hebben.
Mijn informatie haal ik eigenlijk allemaal van Edwards site, site van de fokkers of paardenfokken.nl!

Aurora3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 22:27

@ Floor_x: ik heb jouw info toegevoegd aan het artikel over Edward Gal. Thnx voor de informatie weer. Wat mij alleen opviel is dat jij spreekt over 13 paarden in training en in het Wiki-artikel staan er volgens mij maar 12, dus nu ben ik wel heel benieuwd wie dat 13e paard dan is?

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-11 23:20

Ik zie het.
Asther de Jeu staat niet in het wikiartikel.
Die heb ik in mijn OP wel genoemd en staat naar mijn weten ook nog gewoon bij Edward Gal.
In elk geval staat ze nog wel op zijn website en die is onlangs nog helemaal geupdate.

Moorlands Asther de Jeu: Donkerbruine KWPN Prok/Ibop merrie, geboren in 2005. Stokmaat van 1,66 meter. Contango x Jazz. In opleiding bij Edward Gal.

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-11 00:57

Pffff die man die blijft paarden krijgen :P

Update III

Blue Hors Romanov: Bruine goedgekeurde oldenburger hengst, geboren in 2000. Stokmaat van 1,73 meter. Rohdiamant X Grundstein II. Grand Prix onder Edward Gal.

Verder nog een kleine wijziging:

Bij de paarden Rubin Cortes, Voice en IPS United kan het stukje "In opleiding bij Edward Gal(Voice&Rubin Cortes"/"Prix St. Georges onder Edward Gal" (IPS United) veranderd worden in "Op korte termijn Grand Prix onder Edward Gal"

Hoop dat jullie er weer wat aan hebben! :)

Janey1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 01:17

In het stuk over Gal op de wiki staan in het 1e deel 2 fouten.
Heb het even gekopieerd:

Edward was veertien jaar toen hij begon met paardrijden met paardrijden. Hij trainde onder andere bij Rien van der Schaft, later stapte hij over naar naar Anky van Grunsven.

"met paardrijden" staat er dubbel, evenals "naar".

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 08:42

Ik ga deze wijzigingen vanmiddag even aanpassen :)

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 08:48

Aurora3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 20:07

Thnx voor de tip Wendy. Ik heb een pb gestuurd naar de maker van de foto's met de vraag of de foto's voor de Wiki gebruikt mogen worden.

Suzann3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 18:57

Er zit ook een typo in
"In de Kür op Muziek met het sfeervolle Windsor Castle van Queen Elizabeht van Engeland"
Dat moet natuurlijk Queen Elizabeth zijn!