Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ludora schreef:Kijk dat het niet PERSOONLIJK is !!!! DAT is echt wel duidelijk, er zijn er denk ik niet zo veel die elkaar echt kennen, en ik denk dat het zelfs zo is dat je als je iemand juist wel kent er geen commentaar opkomt.... (denk ik zo)
pferdtje schreef:O dus als je het commentaar krijgt dat je paard niet mooi is of dat je niet goed zit ofzo dan moet je het niet persoonlijk opvatten????
xtwisterx schreef:Ik vind bokkers die zeuren over het commentaar van andere bokkers veel storender dan het commentaar dat gegeven wordt op foto's .![]()
Mensen hebben nou eenmaal kritiek op elkaar, en dat zal dat is niet alleen in de paardenwereld zo. Via internet is het nou eenmaal snel gezegd.
Live, and let live.
Ludora schreef:Nou nee !!!
Smaken verschillen.... Ik houdt bijvoorbeeld niet zo van Fjordjes..... Is mijn smaak.....
Maar................... Als iemand dan vraagt wat vindt je van mijn paard, en het is een Fjordje zou IK niet reageren..... (Niet dat er geen mooie fjorden zijn....Maar ik kijk gewoon liever naar een rijpaard....) Maar goed, sommige reageren dan dus wel....... en als dan iemand vindt dat het paard niet mooi zou zijn dan is dat toch niet iets tegen jou persoonlijk ???
Zo zou ik dat niet opvatten...... Ik vindt jou trui niet mooi betekend niet dat ik je niet aardig zou vinden....
En dan tot slot.... De meeste mensen op Bokt ken je niet eens persoonlijk...... (ikke niet dan)
Ludora schreef:commentaar als reaties....
(teugels te lang, benen bewegen, paard heeft een te groot hoofd, flaporen, waarom met sporen rijden, je kijkt stom, doe je cap goed en weet ik allemaal nog meer....)