[***] schreef:Klopt, het is inderdaad wettelijk zo dat wij persoonsgegevens moeten verwijderen, maar volgens mij zeg ik ook niet dat wij dat niet doen toch?De rest niet, maar daar zou ik even juridische ondersteuning moeten vragen, want ik kan daar geen volledig antwoord op geven. Dat durf ik toe te geven.
Persoonsgegevens zijn veel meer dan alleen naam, adres, woonplaats. Persoonagegevens zijn alle gegevens die direct of indirect informatie kunnen verschaffen over een identificeerbare, natuurlijke persoon. Een verzameling gegevens die samen zorgen dat je een persoon kunt herleiden, zijn voor de wet dus ook persoonsgegevens.
https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/n ... p-internet
De rest niet, maar daar zou ik even juridische ondersteuning moeten vragen, want ik kan daar geen volledig antwoord op geven. Dat durf ik toe te geven.
Maar dat doen wij dus wel
(Al zijn wij druk aan het kijken hoe wij dit beter en duidelijker kunnen maken)
) met rare foto's of rare uitspraken terug te vinden zijn.
En dat is het dan verder ook, een paar leuke, neutrale foto's met een korte beschrijving. Geen hele verhalen en problemen en noem maar op. Plus, als ik ineens om welke reden dan ook een bepaalde foto weg wil dan kan ik dat gewoon doen en is die nergens meer te vinden (ga ik vanuit, tenzij iemand die zou opgeslaan hebben ofzo maar dat hou je altijd).
(en besef dat dit op instagram ook kan gebeuren maar daar staat alles niet zo uitgebreid op, wil wel op dezelfde manier dingen op bokt gaan delen maar wat er al staat dat staat er natuurlijk).