@fohadie, wanneer het een teamlid betreft dan zul je contact moeten opnemen met de hoofd van dat desbetreffende teamlid

Ik kan hier echt geen uitspraken over doen. Hand boven het hoofd houden is niet iets wat wij doen. De grens van mishandeling en écht mishandelen is soms heel dunnetjes.
Als random voorbeeld, heeft niks met bovenstaande te maken. (Dit is fictief, want ik rij helemaal niet

)
Ik rij helemaal bitloos, zadelloos, alles loos. Dat is helemaal mijn stijl. Ik vind dat wanneer iemand mét een bit rijdt totaal mishandeling en vreselijk. Is dat dan ook gelijk mishandeling, of is het alleen zo dat IK het mishandeling vind.
Soms is het heel lastig daar een weg in te vinden. De makkelijke zaken, (weer fictief) ik sla mijn paard elke dag met een stok met spijkers, tsja, dat is mishandeling, daar kun je niet omheen.
Hoop dat ik iets meer inzicht heb gegeven? Dus over je specifieke zaak, niet hier, maar met desbetreffende hoofd (mocht je niet weten wie dat is, dan wil ik je wel op weg helpen om de juiste persoon te vinden daarvoor)
Niet hier

Over niet onderbouwde medische tips, daar staat geen sanctie op voor zover ik weet, dus dat snap ik niet helemaal?
Maar anders gezegd, ja wij als kleurtjes moeten ons ook aan de regels houden
fohadie schreef:En nog een vraag, klopt het dat je Mods niet op de foei kan zetten?
Klopt! Dit mag niet natuurlijk

Mods kunnen je aanwijzingen sturen, OW's, vragen stellen etc. Dus kleurtjes kun je niet foeien