[***] schreef:Ja, is ook wel zoIk hoor ook helemaal niet in het natural-rijtje thuis .. (naja, wel bit- en boomloos, toevallig, en momenteel ook ijzerloos omdat ik in de winter toch qua buitenrijden niks doe, maar in het voorjaar gaan er weer ijzers onder .. dekentje op in de zomer, inentingen & wormkuren erin, .... ). Geen idee of het echt problemen gaat geven eigenlijk, heb het idee dat het hele natural-gebeuren toch niet zoveel topics heeft hier op bokt? Volgens mij gaan het hoofdzakelijk NH-gerelateerde topics zijn die je gaat tegenkomen. Denk ik dan..
En NH is grotendeels grondwerk, maar zeker ook rijden .. waar moeten die topics dan naartoe? Als je een vraag hebt over freestyle rijden ofzo (bij Parelli), ik zou het niet weten hoor .. tussen de praktijkproblemen durf ik dat toch niet zetten![]()
Haha, freestyle rijden zou ik daar idd niet plaatsen

Ik vind het gewoon jammer, mij zie je denk ik niet snel meer terug op VNA. Ik heb simpelweg geen zin in de eeuwige discussies over het natural gebeuren. Dan maar geen NH op bokt, er zijn andere fora waar ik mijn heil dan ga zoeken op dat vlak.