Splitsing [GVL-ITP] Grondwerk, Vrijheidsdressuur en Longeren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 21:40

[***] schreef:
Ja, is ook wel zo :j Ik hoor ook helemaal niet in het natural-rijtje thuis .. (naja, wel bit- en boomloos, toevallig, en momenteel ook ijzerloos omdat ik in de winter toch qua buitenrijden niks doe, maar in het voorjaar gaan er weer ijzers onder .. dekentje op in de zomer, inentingen & wormkuren erin, .... ). Geen idee of het echt problemen gaat geven eigenlijk, heb het idee dat het hele natural-gebeuren toch niet zoveel topics heeft hier op bokt? Volgens mij gaan het hoofdzakelijk NH-gerelateerde topics zijn die je gaat tegenkomen. Denk ik dan..

En NH is grotendeels grondwerk, maar zeker ook rijden .. waar moeten die topics dan naartoe? Als je een vraag hebt over freestyle rijden ofzo (bij Parelli), ik zou het niet weten hoor .. tussen de praktijkproblemen durf ik dat toch niet zetten := :+

Haha, freestyle rijden zou ik daar idd niet plaatsen :n
Ik vind het gewoon jammer, mij zie je denk ik niet snel meer terug op VNA. Ik heb simpelweg geen zin in de eeuwige discussies over het natural gebeuren. Dan maar geen NH op bokt, er zijn andere fora waar ik mijn heil dan ga zoeken op dat vlak.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 00:59

Citaat:
Geen idee of het echt problemen gaat geven eigenlijk, heb het idee dat het hele natural-gebeuren toch niet zoveel topics heeft hier op bokt? Volgens mij gaan het hoofdzakelijk NH-gerelateerde topics zijn die je gaat tegenkomen. Denk ik dan..

Ja het 'natuurlijk paardenhouden' en de 'natuurlijke omgang' (nh grondwerk ed) en 'traditioneel grondwerk' (longeren en dergelijke) - om het maar even zo te noemen - staan nu iets meer bij elkaar.
In de praktijk was de scheiding niet voor iedereen duidelijk. Bovendien is voor beiden plaats. Als losse fora deden zij het niet zo heel goed (ik denk zelf dat bovenstaande quote wel redelijk klopt) en voor sommige zaken kán er ook een andere plek zijn op Bokt. Door een duidelijke titel te maken en met tags te werken hopen we duidelijkheid te creëren.
Mocht het na verloop van tijd niet werken dan zal dat ook zichtbaar worden, maar ik hoop dat het een kans kan krijgen. :)
Uiteraard waardeer ik dat er wordt meegedacht - begrijp mij niet verkeerd. Ik zou het zelf, persoonlijk, jammer vinden als het die kans niet zou krijgen. :)

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 17:36

Super deze splitsing +:)+ Je kan soms door de bomen het bos niet meer zien met al die 'kijk mijn pony kan nu ook stijgeren' topics. Niks mis mee natuurlijk, maar ik denk dat het zo een stuk overzichtelijker wordt :j

En opzich, NH kun je toch of bij vanaf de grond plaatsen en als je er op zit toch gewoon bij RIJ-ITP? Ik plaatste voorheen mijn Parelli topic ook gewoon bij GVL-ITP.

LadyMadonna

Re: Splitsing [GVL-ITP] Grondwerk, Vrijheidsdressuur en Longeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 16:01

Ik ben helemaal verbaasd, echt, serieus...

Even voorop: Super dat er hier tegemoet wordt gekomen in de wensen van de users, alleen komt bij mij toch de vraag: Waarom kan het hier wel?

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 20:54

stef schreef:

Even voorop: Super dat er hier tegemoet wordt gekomen in de wensen van de users, alleen komt bij mij toch de vraag: Waarom kan het hier wel?

De users van nh is anders niks gevraagd hoor...

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 20:57

Iris82 schreef:
Ik kan jullie vertellen dat hier achter de schermen al druk over nagedacht wordt. :)
Mochten jullie nog bepaalde ideeën hebben over hoe jullie de indeling zelf het handigst vinden kunnen jullie dat altijd laten weten in dit topic, dan kan het meegenomen worden.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 21:21

Ook Leo heeft hier gevraagd naar meningen. :)
Je kunt mij (en mijn medemod Kaula uiteraard) ook altijd pb'en met ideeen tips en opbouwende kritiek. Overigens niet speciaal nu, maar altijd. :)

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 00:02

Lees de titel van dit topic eens. Op die fora kwam ik nooit (en ik denk een aantal anderen met mij ook niet). Ook is er nooit een link geplaatst op het NH forum.
En dat jullie altijd open staan voor ideeen en opbouwende kritiek, tsja, daar laat ik me verder niet over uit. Mijn ervaringen zijn met een aantal mods in ieder geval anders, en heel eerlijk gezegd zijn de reacties van de mods in dit topic wat dat betreft ook veelzeggend.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 09:21

Er komt een evaluatie na een proefperiode van twee maanden. Jullie reacties over de wijzigingen zijn dat zeer welkom. :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 14:35

stef schreef:

Dan quote ik mezelf maar....

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 01:15

Omdat het hier goed mogelijk bleek, als we verbeteringen horen die uitvoerbaar zijn en passen, zullen we daar altijd serieus mee aan de slag gaan, dit is heus niet voor het eerst :)

Op het moment dat er suggesties van gebruikers binnenkomen worden die altijd serieus genomen, besproken en waar mogelijk uitgevoerd. Dat is lang niet altijd mogelijk, al is het alleen maar omdat er over één onderwerp vaker dan niet conflicterende suggesties binnenkomen. Of omdat een suggestie technisch niet uitvoerbaar is of niet past bij de richting die wij met Bokt opwillen. Waarom 'hier wel' is denk ik door de verschillende moderators in dit topic al wel beantwoord :) Dat we het daar niet iedereen mee naar de zin kunnen maken is ook duidelijk - maar dat is helaas bijna altijd het geval. Wat Leo hierboven al aangaf: over twee maanden zal de huidige situatie geevalueerd worden, als dan blijkt dat de situatie niet bevalt, zal er verder naar gekeken worden.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 13:45

Ik snap dat niet alles uitvoerbaar is, absoluut. Verder kan ik me niet vinden in je reactie (maar dat zal geen verrassing zijn), maar evengoed bedankt.