[Dienstmededeling] 4 nieuwe moddies

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alane

Re: [Dienstmededeling] 4 nieuwe moddies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 11:39

Anya schreef:
Oh dat ben ik wel met je eens. Maar laten we eerlijk zijn. Ook dat is geen vergelijk. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je als gevolg van een niet op tijd betaald zadel maanden niet kunt slapen, last hebt van post traumatische stress, je vrienden kwijt raakt omdat je verplicht moet verhuizen, schrikt van ieder raar geluid, nare fysieke bijverschijnselen hebt, je werk niet meer kunt doen omdat je geheugen je in de steek laat... om een paar symptomen te noemen. Dus het vergelijk met de ramp vind ik wel heel erg ver gaan.

Je trekt het een en ander uit z'n verband, je hoeft het niet met me eens te zijn.
Het is jouw mening... ik ben een andere toegedaan Lachen

En jij kunt Lia_ in haar portmonee kijken en beslissen of ze het geld dan wel of niet nodig heeft?
of het belangrijk genoeg is of niet?
Ik vind het wel een kwalijke zaak om handel te bedrijven met andermans spullen en niets laten horen aan de rechtmatige eigenaar.
Leuke gang van zaken...

Ik vind het wel diep triest.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 11:41

Alane, omdat overdrijven ook een vak is.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 11:41

Nagelbijten / Gniffelen ik zou echt bedanken voor de eer...als ik mod zou worden en er kwamen zulke verhalen over mij..... Doei, doei

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 11:43

Nee jij haalt de ramp erbij. En dat vind ik geen vergelijk.
Hoe triest of niet triest het gesteld is met Lia's liquiditeit is geen vergelijk met de effecten die de ramp op slachtoffers heeft gehad. Dat trek jij uit het verband.

En voor het overige is het al dan niet handel drijven en de reden daarachter idd een civiele zaak zoals hierboven al aangegeven. Die maakt een 'schuldvraag' niet meer of minder erg.

Ik geloof ook wel dat Lia zich bedonderd voelt. Maar er zijn gewoon meer kanten aan een verhaal. En nog los van je bedonderd voelen, vind ik de wijze waarop er nu mee omgegaan wordt niet oke. Niet integer in ieder geval. Dat is mijn mening.

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 11:45

kimmie261 schreef:
Nagelbijten / Gniffelen ik zou echt bedanken voor de eer...als ik mod zou worden en er kwamen zulke verhalen over mij..... Doei, doei

Ik zou juist extra gemotiveerd zijn om het modwerk goed te doen. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 11:46

Karl66 schreef:
Een niet betaalde factuur is een civiele zaak en of iemand het product daarna al dan niet doorverkoopt verandert daar weinig aan.

Misschien het Wetboek van Strafrecht eens goed doorlezen:
Artikel 321 strafrecht:
Hij die opzettelijk enig goed dat geheel of ten dele aan een ander toebehoort en dat hij anders dan door een misdrijf onder zich heeft, wederrechtelijk toeëigent wordt als schuldig aan verduistering....

Tja, Karl, als jij het normaal vind een duur dressuurzadel mee te nemen en vervolgens, ondanks diverse berichten, "vergeet" te betalen maar probeert te verkopen zegt dat meer over jou dan over mij.
In mijn wereld is dat namelijk niet normaal
Maar ja, zoals eerder gezegd dat is MIJN mening Haha!

Sjoert, hoe kun je goed werken als een hoop mensen je niet geloofwaardig/betrouwbaar vinden Verward
Lijkt mij een eerste vereiste...

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 11:50

Het is echt hartverwarmend om te zien hoe mensen die willen helpen met het draaiend houden van Bokt verwelkomd worden Lachen

De waarschuwing van een aantal pagina's was vrij duidelijk? Lia heeft haar bedenkingen bij een van de mods geventileerd, wij hebben dat nog een keer goed bekeken, geantwoord dat die kwestie voor ons afgesloten is en geen reden is om haar geen mod te laten worden. Potentiele mods worden niet afgerekend op 1 ongelukkig voorval in het geleden, iig niet zolang dat voorval niet op kwade opzet berust. Daar kunnen de meningen gerust over verschillen maar in dit geval is er voor ons geen enkele reden om aan te nemen dat hier sprake was van 'verduistering'.

Eindeloos door blijven gaan met een persoonlijke vete om je gelijk te halen (oid?) wordt iig duidelijk niet op prijs gesteld. Een mening geven is prima, eindeloos doorgaan met steeds vreemdere insinuaties gaat te ver.