[Dienstmededeling] 4 nieuwe moddies

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vie

Re: [Dienstmededeling] 4 nieuwe moddies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:44

Ga ik in mee Sylvia.
Als je op elke fout die je maakt voor de rest van je leven berekent wordt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:45

faye schreef:
@Apple Goh, dat is een grappige uitspraak. Lovely mag niet eens als gebruiker op bokt, haar wordt wel eeuwig van alles nagedragen Clown

en niet alleen Lovely....
Grappig dat mijn onderschrift steeds maar weer opnieuw blijkt te kloppen.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:45

faye schreef:
@Apple Goh, dat is een grappige uitspraak. Lovely mag niet eens als gebruiker op bokt, haar wordt wel eeuwig van alles nagedragen Clown

dat het beleid hier niet altijd even concequent is wisten we toch al Knipoog

Waar ik wel heel benieuwd naar ben is hoe een mod nu gekozen word! Gebeurt dit vanuit andere moddie's? Vanuit vriendjespolitiek? Want tussen zo vreselijk veel gebruikens kan volgensmij niet iemand zwaar positief opvallen...

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:46

En heel eerlijk gezegd hangt een OW meer van de grillen van de betreffende mod af dan van de gebruiker Lips are sealed
Ik ben het met Lia eens, Yvonniej heeft heel duidelijk bewezen niet integer te zijn. Als je een zadel nog niet betaald hebt, kun je hem toch niet zien zonder je te realiseren dat hij niet betaald is?
Kom op nou, wees eens realistisch.....

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-06 22:46

faye schreef:

Faye en Lia_, Lovely kan net als alle andere bokkers met een Ban voor Onbepaalde Tijd na een jaar een gemotiveerde aanvraag doen om weer op Bokt te kunnen. Deze aanvraag kan ze indienen bij de Bemiddelaars.

Als ze in de tussentijd onder een SA actief is geweest en wij dat SA hebben geband dan gaat het jaar weer opnieuw in vanaf dat moment.

Ze kan natuurlijk al eerder haar zaak voorleggen bij de bemiddelaars.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:47

Als het vriendjespolitiek was dan had ik toch allang een groen kleurtje gehad Vork

Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:48

Apple schreef:
faye schreef:

Faye en Lia_, Lovely kan net als alle andere bokkers met een Ban voor Onbepaalde Tijd na een jaar een gemotiveerde aanvraag doen om weer op Bokt te kunnen. Deze aanvraag kan ze indienen bij de Bemiddelaars.

Als ze in de tussentijd onder een SA actief is geweest en wij dat SA hebben geband dan gaat het jaar weer opnieuw in vanaf dat moment.

Ze kan natuurlijk al eerder haar zaak voorleggen bij de bemiddelaars.

En als ze dan bij de gratie Gods weer op bokt mag ligt ze er bij de eerste de beste OW weer uit, omdat er nu eenmaal eindeloos van alles nagedragen wordt. Gelijke monniken gelijke kappen zou ik zeggen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:49

Sylleke schreef:
Ga ik in mee Sylvia.
Als je op elke fout die je maakt voor de rest van je leven berekent wordt...

Ik vind een Hulsebos dressuurzadel achterover drukken iets meer dan een foutje.

Artikel 321 strafrecht:
Hij die opzettelijk enig goed dat geheel of ten dele aan een ander toebehoort en dat hij anders dan door een misdrijf onder zich heeft, wederrechtelijk toeëigent wordt als schuldig aan verduistering....
Reden zat dus voor het doen van een aangifte, daar hoef je echt niet zelf voor bij de politie te werken.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:49

Yvonniej heeft in het topic dat aangehaald is aangegeven hoe de situatie zat, heeft ook aangegeven dat ze te laat heeft gereageerd en dat dit niet netjes was en dat het geld overgemaakt was. Een zadel van een paar honderd euro verduisteren terwijl tientallen mensen op Bokt weten wie je bent en je ook nog een kopie van je rijbewijs achtergelaten hebt zou wel heel erg stom zijn. Voor ons (als team) is de zaak toen afgedaan.

Moderatoropmerking:
Meer gedoe over het zadeltopic = OW
Als je over die kwestie nog problemen hebt handel je dat maar via PB af, dit valt inmiddels gewoon onder persoonlijke vete (of algemene frustratie met Bokt Lachen ).

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:51

Jeuj, we zijn er weer, er wordt gedreigd met een OW.
Stoer hoor Lips are sealed
Men, wat een enorm schijnheilig gedoe weer op bokt. Wat krom is wordt rechtgepraat, en wat recht is wordt kromgebogen

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:53

Bart, persoonlijke vete vind ik niet dat je het mag noemen. Ik vind het meer gebrek aan vretrouwen aan de kundigheid waarop de keuze gemaakt word om iemand tot mod te bemoemen.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:54

Ze draaien het toch hoe het hun uitkomt Machie....en protesteren heeft geen zin, er wordt toch niet geluisterd.

petraaken

Ik snap dat veel bokkers mij niet kennen. Ben vooral actief op FA, EV ook af en toe vroeger (nu zal ik daar wel meer te vinden zijn Haha! ) en 2 topics in de huiskamer. Wie mij wilt leren kennen ik zou zeggen bekijk mij profiel eens. Dat doe ik ook vaak als ik wat meer over die persoon wil weten. Lachen

Ik hoop dat ik met de andere nieuwe en ook oudere mods een fijne samenwerking tegemoet ga. Ik hoop dat de bokkers de nieuwelingen wat tijd geven om aan hun status te wennen. Mod worden vergt ook een leerproces en wat aanpassingen van onzertwege. en als ik bepaalde dingen niet onmiddellijk snap moet je het maar wijten aan het feit dat ik een Belg ben. Clown

Ik ben al lid van bokt sinds 2003. Lachen

Anoniem

Bart, PB's sturen naar jou heb ik jaren geleden al afgeleerd Nagelbijten / Gniffelen
of weet je ondertussen dat de P voor PERSOONLIJK staat?

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:55

hee... op en top bokt... je mag commentaar leveren maar het niet openbaar maken...
je mag een standpunt hebben, maar het niet verdedigen als het tegen bokt is...
alle feiten, argumenten en persoonlijke ervaringen mag je neerzetten maar het mag niet....

ik vat 1 keuze ook niet, om de reden waarvoor je een OW krijgt, vrijheid van meningsuiting is wederom ver te zoeken...

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:58

Grappig Bart, dat je dit soort rottigheid altijd uithaalt als er net een inzamelingsactie geweest is Verward

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:59

De koeien worden met de minuut ouder...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:00

Sylvia schreef:

Kan best, maar ze zijn er wel.....
ondertussen zie je de sloot niet eens meer door de koeien hier....

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:01

Om eerlijk te zijn snap ik sommige keuze's ook niet. Zal me er verder niet over uitlaten want dat wordt duidelijk niet op prijs gesteld.
Misschien zou het in de toekomst handig zijn om erbij te vermelden waarom er voor een bepaalde moderator is gekozen?
Natuurlijk hebben wij er op zich niets mee te maken, maar het zal het vertrouwen in deze mensen misschien iets makkelijker maken?

Shadow0

ThePast03 schreef:
Natuurlijk hebben wij er op zich niets mee te maken, maar het zal het vertrouwen in deze mensen misschien iets makkelijker maken?

Ik denk niet dat dat uitmaakt.

ThePast03

Sylvia schreef:

Die koeien zijn niet weg te slaan, komen elke keer terug lopen. Eigenlijk zijn ze dus ook nooit ouder geworden Knipoog

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:02

succes alle 4 als mod Lachen

Sylvia

Ik zag de sloot juist wel goed, vind dat de meeste koeien al zolang in de sloot lagen dat ze wel ondertussen wel weggerot zouden moeten zijn... En de meeste oude koeien zijn ook niet meer in staat om aan de kant te komen en verzuipen gewoon, dat is in elk geval mijn ervaring Ja

slimmerik

Sylvia schreef:
Als het vriendjespolitiek was dan had ik toch allang een groen kleurtje gehad Vork

Tong uitsteken

Ja, maar volgens mij ben je ook een incognito mod Knipoog Haha!

edit: oeps mod bedoel ik dus.....
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 14-11-06 23:03, in het totaal 2 keer bewerkt

Sylvia

Mof? Nors opkijken