Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
polly2 schreef:Wel ja....laten we nog meer regeltjes verzinnen voor bokt!
Lang leve de betutteling!
je hoeft er toch niet naar te kijken...
magda_90 schreef:Vind ik erg jammer, ik zou zelf in dit geval 3 topics maken
LiSSy schreef:ik vind wel dat je één topic per paard moet kunnen aanmaken. als je dat eens per 2 weken kan doen blijft er genoeg ruimte over voor andere bokkers.
aangezien links toch een stuk minder bekeken worden en als je drie paarden in één topic zet hou je maar 5 foto's per paard over. denk dat dat een beetje weinig is om goed gegrond commentaar te kunnen geven
dees_daan schreef:waarom? als ik meerdere paarden op de foto zet (wat vaak wel het geval is, dan zet ik mijn eigen draflingertje, en de friezen bij elkaar, vind het niet zo nodig om van elk een apart topic te maken, je mag 15 foto's plaatsen, en dan zijn er nog links
Lynn_Nikita schreef:vind ik ook beste oplossing, 1 topic per week per paard. en dan duidelijke foto`s
of ze nu met gsm genomen zijn of camera zal me worst wezen, als maar duidelijk te zien is wat er gedaan word, en geen vage, donkere en ver weg foto`s zijn
MyWishMax schreef:Misschien moet het dan ook verplicht worden om tags in je titel te zetten? Dus foto of filmpjes en niveau?
Zo kan iedereen mooi uitzoeken wat ze willen zien. Dus bijvoorbeeld dit:
[Foto][Z] en dan wat je zelf wil erachter aan
Of
[Film][B]
Dit + regel van 1 keer per week PER PAARD maakt HAW een stuk overzichtelijker
Schimmelig schreef:Pradaatje schreef:Heb het helemaal doorgelezen en lijkt me zeker een goed idee.
@GinnyBanshee : Dat vind ik ook een beetje raar. Niemand die dan bijna naar de B/L kijkt denk ik. Ik vind de regel van 1x in de 3 weken super
Waarom zou niemand naar die topic's kijken, dat kun je je dan beter afvragen. Slechte kwaliteit foto's, ruiters met een rijstijl die je in huilen laten uitbarsten? Ik vind het BL en MZ forum niet eens een slecht idee. Dat scheidt het kaf van het koren, no offence
Als we dan ook nog kunnen afspreken dat alle foto's van hoge kwaliteit moeten zijn, dan wordt HAW een stuk interessanter voor iedereen!