Nieuwe HAW regel nodig? Max 1 topic per week?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Nieuwe HAW regel nodig? Max 1 topic per week?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:52

waarom? als ik meerdere paarden op de foto zet (wat vaak wel het geval is, dan zet ik mijn eigen draflingertje, en de friezen bij elkaar, vind het niet zo nodig om van elk een apart topic te maken, je mag 15 foto's plaatsen, en dan zijn er nog links

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:53

polly2 schreef:
Wel ja....laten we nog meer regeltjes verzinnen voor bokt!

Lang leve de betutteling! Haha!

je hoeft er toch niet naar te kijken...

het gaat er niet om dat je er niet naar hoeft te kijken... maar de topics van de gebruikers die minder posten staan zo binnen een uur op pagina 2 en na een dag zelfs al wel op pagina 4 of verder!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:54

magda_90 schreef:
Vind ik erg jammer, ik zou zelf in dit geval 3 topics maken Ja

dat betekend dan ook dat er 2 andere bokkers niet op de eerste (meest bekeken) pagina kunnen staan

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:55

Daar heb je een punt, maar zelf vind het nooit zo leuk om meerder paarden in 1 topic te plaatsen Nagelbijten / Gniffelen

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:56

ik vind wel dat je één topic per paard moet kunnen aanmaken. als je dat eens per 2 weken kan doen blijft er genoeg ruimte over voor andere bokkers.

aangezien links toch een stuk minder bekeken worden en als je drie paarden in één topic zet hou je maar 5 foto's per paard over. denk dat dat een beetje weinig is om goed gegrond commentaar te kunnen geven

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:57

LiSSy schreef:
ik vind wel dat je één topic per paard moet kunnen aanmaken. als je dat eens per 2 weken kan doen blijft er genoeg ruimte over voor andere bokkers.

aangezien links toch een stuk minder bekeken worden en als je drie paarden in één topic zet hou je maar 5 foto's per paard over. denk dat dat een beetje weinig is om goed gegrond commentaar te kunnen geven

idd helemaal gelijk

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:57

ik vind dit eigenlijk niet iets om een regel voor te maken maar iets dat door de mods (sorry mods, ik weet wat ik zeg Knipoog ) bij een voorkomend geval per PB kan worden besproken. Maar ook iets waar door gebryikers best op gewezen kan worden. En dat geldt ook voor bv fotokwaliteit.

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:58

dees_daan schreef:
waarom? als ik meerdere paarden op de foto zet (wat vaak wel het geval is, dan zet ik mijn eigen draflingertje, en de friezen bij elkaar, vind het niet zo nodig om van elk een apart topic te maken, je mag 15 foto's plaatsen, en dan zijn er nog links

Dacht dat het inmiddels toch wel alom bekend was dat 90% van de mensen die links niet openen....

Als ik bv. op een wedstrijd gestart heb met 2 paarden, en ik heb van allebei veel foto's, waarom zou ik dan niet nog een 2e topic mogen openen?

Ik zelf plaats niet vaak foto's op HAW, maar ALS ik foto's heb dan is het vaak van 2 paarden.
Dan wil ik die wel graag ook apart laten zien.

Maar aan de andere kant, al die 600 Banshee topics per week heb ik nu ook wel gezien....

Dus gewoon max. 1 topic per paard per week oid?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:58

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:59

zoals ik in een van mijn vorige posts al zei: topics met belabberde foto's moeten gewoon meteen gesloten worden

magda_90

@Bettine: zo bedoelde ik het idd ook, maar kon het even niet onder woorden brengen.

Anoniem

Ik vind het idd wel per paard, dat hoeft van mij niet samen.
Maar nu zie je gewoon 3 topics van elk paard.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 17:05

Of misschien 1 topic per week, en dan een huiskamertopic over dat paard in de huiskamer voor het geval de TS nog meer wil plaatsen? De link kun je er dan bij zetten.

Ik roep maar wat, en op die manier kan de TS gewoon plaatsen en reacties krijgen, maar staat het niet in de weg Lachen

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 17:05

1 topic per paard lijkt me het meest logisch.

Je mag ook één topic per tekening posten, maar wel 1 per dag Knipoog

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 17:54

vind ik ook beste oplossing, 1 topic per week per paard. en dan duidelijke foto`s
of ze nu met gsm genomen zijn of camera zal me worst wezen, als maar duidelijk te zien is wat er gedaan word, en geen vage, donkere en ver weg foto`s zijn

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 17:56

Lynn_Nikita schreef:
vind ik ook beste oplossing, 1 topic per week per paard. en dan duidelijke foto`s
of ze nu met gsm genomen zijn of camera zal me worst wezen, als maar duidelijk te zien is wat er gedaan word, en geen vage, donkere en ver weg foto`s zijn

Dat laatste slaat hem op zijn kop, daar kan ik mij idd aan ergeren.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 17:59

Ik ben het eens met Lielle, wat mij betreft hoeft daar dus ook geen regel voor te zijn. Iedereen wilt minder regels, maar ondertussen wilt men er ook bij... Terwijl het imo ook via een pb'tje besproken kan worden met de gebruiker, als het opvallend gebeurt bij die persoon.

En moest er toch een regel voor komen, zou ik ook gaan voor 1 topic per paard. Lijkt me het meest logische.

HocusTivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 18:06

MyWishMax schreef:
Misschien moet het dan ook verplicht worden om tags in je titel te zetten? Dus foto of filmpjes en niveau?

Zo kan iedereen mooi uitzoeken wat ze willen zien. Dus bijvoorbeeld dit:
[Foto][Z] en dan wat je zelf wil erachter aan
Of
[Film][B]

Dit + regel van 1 keer per week PER PAARD maakt HAW een stuk overzichtelijker Lachen

Hier ga ik in mee! Ik moet zeggen dat ik er sporadisch op kijk momenteel, maar het zal op die manier wel overzichtelijker worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 18:09

enne wat zou je er in moeten zetten als je NH rijd ? gewoon NH ? en bij VD of valt die niet onder de HAW ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 18:10

gewoon NH lijkt mij Lachen

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 18:10

Valt daar rijtechnisch commentaar op te geven? Zo ja, dan wel. Zo niet, dan niet.

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 18:23

Schimmelig schreef:
Pradaatje schreef:
Heb het helemaal doorgelezen en lijkt me zeker een goed idee.
@GinnyBanshee : Dat vind ik ook een beetje raar. Niemand die dan bijna naar de B/L kijkt denk ik. Ik vind de regel van 1x in de 3 weken super Lachen

Waarom zou niemand naar die topic's kijken, dat kun je je dan beter afvragen. Slechte kwaliteit foto's, ruiters met een rijstijl die je in huilen laten uitbarsten? Ik vind het BL en MZ forum niet eens een slecht idee. Dat scheidt het kaf van het koren, no offence Tong uitsteken
Als we dan ook nog kunnen afspreken dat alle foto's van hoge kwaliteit moeten zijn, dan wordt HAW een stuk interessanter voor iedereen!

Dat vind ik onzin hoor, ik bedoel iedereen begint ergens! Ik zou ook gaan voor 1 topic in de drie weken, want ik vind het érg jammer als ik altijd maar dezelfde mensen zie langskomen. Die hebben meer "aanhang" en meer berichten, dus worden de andere topics naar achter geschoven.

Mensen die Z rijden hebben wel wat meer ervaring, maar zijn daarom niet interessanter om naar te kijken. Iemand die(duidelijk zichtbaar) vordering maakt wel.

Dat vette gedrukte vind ik echt grof, iedereen is toch ergens begonnen? Alsof jij nooit krom op je paard zat en altijd al fantastisch hebt gereden. Je plaatst er een topic voor rijtechnisch commentaar, en als je al "perfect" rijd is dat niet meer nodig hé.

Dat van de foto's van hoge kwaliteit vind ik wel, maar gewoon dat je het duidelijk kunt zien, en niet een vlek met een vlek op ziet.

Zqw39

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 18:28

Prima idee. Maar liever 1 topic in de 2 weken en dan met maximaal 20 foto's. En die tags natuurlijk.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 18:31

oeh ik had over vetgedrukte heengelezen, dat is idd een hele grove opmerking Scheve mond

ik kijk eerlijk gezegt zelfs liever naar jonge paarden dan naar Z-paarden, al dan niet met een echte Z ruiter erop,of iemand die het erop moet leren. ik vind jonge paarden interessanter, das mijn hobby

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 18:34

Vind het kaf van het koren scheiden ook wat apart. Ken nl ook M/Z ruiters waar ik absoluut nooit een voorbeeld aan zou nemen. Clown